30.08.2021 / 12:02
StoryEditor

Wspieraj sprzedaż znakiem „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów”

Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów (Wiadomości Handlowe)
W tym roku odbędzie się już 11. edycja, ogólnopolskiego badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów”, które zrealizuje instytut GfK Polonia.

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® jest wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych produktów FMCG trafiających do sprzedaży w ciągu minionego roku. Tegoroczna edycja wskaże bestsellery – najlepsze nowości spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, które zostały wprowadzone do sprzedaży w okresie od 1 września 2020 do 30 września 2021 roku. Badanie przeprowadzi renomowany instytut badawczy GfK Polonia.

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu!

Zgłoś produkt

Kto jest adresatem badania?
Zapraszamy wszystkich producentów i dystrybutorów do niezwłocznego zgłaszania swoich nowości. Badanie wskaże te produkty, które mają największy potencjał na stałe wpisać się w rynek.

Jakie korzyści płyną z uczestnictwa w badaniu?

• Uczestnicy badania będą mogli wykorzystać wyniki badania do strategicznego rozwoju produktu! Przekażemy pełne wyniki badania w ramach kategorii, do której produkt/linia produktów został zakwalifikowany
• Zdobywcy trzech pierwszych miejsc uzyskają prawo (na zasadzie odpłatnej licencji) do bezterminowego wykorzystania cenionego przez konsumentów i detalistów znaku towarowego, „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów” (w opcjach: „Złoty medal”, „Srebrny medal” „Brązowy medal”). Licencja upoważnia do komunikacji uzyskanego wyróżnienia we wszelkich rodzajach działań marketingowych, które dotyczą zwycięskiej nowości (w reklamach ATL, BTL, w informacjach PR, czy też na opakowaniach produktów)
• Laureaci badania otrzymają silne wsparcie marketingowe na łamach marcowego wydania „Wiadomości Handlowych” (70.000 egzemplarzy) lub/i „Wiadomości Kosmetycznych” (15.000 egzemplarzy) oraz na portalach wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl.

Jak wykorzystać znak „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”?
Zobacz jak zrobili to inni >>> kliknij tutaj 

Zobacz rekomendacje producentów/dystrybutorów, którzy wykorzystali znak towarowy „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” do swojej komunikacji marketingowej.
Zobacz rekomendacje >>> kliknij tutaj

Badania potwierdzają, że aż 72% konsumentów wybiera produkty oznaczone logotypem „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”. Świadczy to o sile znaku i zaufaniu, jakim konsumenci go darzą.

Organizatorem jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca tytułów „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”. Od 16 lat jesteśmy organizatorem badań rynkowych takich jak: „Perły Rynku FMCG”, „Perły Rynku Kosmetycznego”, „Perły Regionu”, „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” oraz „Ulubiona Marka Polaków”. Do Wydawnictwa Gospodarczego należą branżowe portale wiadomoscihandlowe.pl oraz wiadomoscikosmetyczne.pl.

Badanie zrealizuje instytut GfK Polonia. Niezwykle cenne z punktu widzenia producentów są informację na temat liczby punktów, które konsumenci przyznają poszczególnym produktom. Zgromadzone podczas badania dane pozwolą ocenić, czy produkt ma szansę przyjąć się na rynku w obecnej formie, czy warto inwestować w jego promocje i dystrybucję, czy może lepiej skoncentrować się na przygotowaniu innej nowości, która trafniej odpowie na oczekiwania rynkowe.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji. Zapraszamy na stronę projektu badawczego.
Więcej informacji >>> najlepszyprodukt.com.pl

Zapraszamy do obejrzenia filmów z uroczystego wręczenia nagród!

Gala on-line: Najlepszy Produkt 2021 - Wybór Konsumentów

Gala stacjonarna: Najlepszy Produkt 2020 - Wybór Konsumentów

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z nami:

• Michał Kłys,
Dyrektor Sprzedaży Wiadomości Handlowych
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., 733 300 987
• Bożena Graczyk, Dyrektor Sprzedaży Wiadomości Kosmetycznych
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., 519 042 669
• Joanna Kiełbasa, Project Manager
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., 730 014 502

12.11.2024 / 09:58
StoryEditor
Nestle, Procter & Gamble i inne firmy mogły nieświadomie wykorzystywać olej palmowy z nielegalnie wykarczowanego rezerwatu. Trwa dochodzenie
East Kalimantan/IndonesiaMarch 13, 2019Workers on oil palm plantations are harvesting palm fruit, for further processing delivered to palm oil mills.

Grupa firm, obejmująca Nestle oraz Procter & Gamble przeprowadziły dochodzenie w sprawie pochodzenia oleju palmowego, który według organizacji ekologicznej pochodził z nielegalnie wykarczowanego rezerwatu przyrody w Indonezji. Koncerny wyjaśniają sprawę i podejmują kroki zaradcze.

Amerykańska organizacja Rainforest Action Network (RAN) twierdzi, że prawnie chronione lasy deszczowe w indonezyjskim rezerwacie przyrody Rawa Singkil zostały w ostatnich ośmiu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2024 / 19:56
StoryEditor
Awaria aplikacji InPost. Twoja paczka może znaleźć się w cudzych rękach [NASZ NEWS] [KOMENTARZ FIRMY]
Aplikacji InPost uległa awarii w wyniku, której użytkownicy mogą mieć dostęp do informacji o cudzych paczkach oraz mogą je obebrać (fot. materiały prasowe)

Aplikacja InPost uległa awarii, z powodu której paczki klientów firmy nie są bezpieczne – okazuje się, że w wyniku błędu obca osoba może odebrać cudzą przesyłkę. Sprawę udało nam się potwierdzić i wiemy, że InPost podjął już pierwsze kroki, by przeciwdziałać sytuacji. Czy paczki klientów są bezpieczne?

Z naszych ustaleń wynika, że InPost ma poważny problem w swoim systemie odbioru paczek. Sytuacja dotyczy aplikacji do śledzenia i odbioru przesyłek. W wyniku błędu, w aplikacji ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 12:28