Prezes Lidla zasiądzie w debacie otwierającej wydarzenie pt. New order! Budowanie wartości dla klienta w czasach kryzysu. Uczestnicy debaty porozmawiają m.in. o tym, jak obecnie firmy detaliczne tworzą wartość dla konsumenta.
Przedstawiciele poszczególnych sieci opowiedzą, w jaki sposób budują swoje strategie w czasach niepokoju oraz czy w obecnych czasach da się w ogóle budować lojalność i zaangażowanie konsumenta.
Nie zabraknie też wątków technologicznych i ich wsparcia w budowaniu wartości i lojalności konsumenckiej.
W debacie udział wezmą:
• Marek Sypek, prezes zarządu, Stock Polska
• Krzysztof Andrzejewski, szef rady nadzorczej sieci Studenac
• Tareck Ouaibi, CEO Carrefour Polska
• Paweł Surówka, CEO Grupy Eurocash
• Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska
• Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych, Żabka Polska
• Michał Gójski, partner PwC Polska
• przedstawiciel NielsenIQ
Włodzimierz Wlaźlak prezesem Lidl Polska jest od marca 2020 roku. Z firmą związany był wcześniej przez 17 lat, a praktykę zdobywał w obszarach sprzedaży i ekspansji. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz Justus-Liebig-Universität w Gießen.
Kongres Retail Trends 2023, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.
Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl
>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<