25.04.2022 / 14:25
StoryEditor

Weź udział w kongresie Retail Trends 2022! Sprawdź listę gości i nie zwlekaj z rejestracją

Już 24 maja 2022 r. w DoubleTree by Hilton w Warszawie odbędzie się Retail Trends - wydarzenie, które po raz pierwszy łączy w jednym miejscu i czasie doskonale znane konferencje branżowe: Kongres Rynku FMCG oraz Forum Branży Kosmetycznej.

>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<

Formuła Retail Trends 2022 zakłada stworzenie otwartej społeczności i miejsca, gdzie branże FMCG oraz kosmetyczna będą mogły podzielić się doświadczeniami oraz czerpać inspiracje. Chcemy także zapewnić przestrzeń do rozmowy, spotkań i dyskusji między uczestnikami, prelegentami oraz firmami, które zdecydują się na udział w wydarzeniu.

Kongres Retail Trends 2022 ma nie tylko zaprezentować najważniejsze i najciekawsze trendy kształtujące handel, przemysł i konsumenta, ale przede wszystkim wskazać, jak będą ewoluowały wyzwania stojące przed sektorem FMCG i kosmetycznym.

Każda edycja kongresu gromadzi kluczowe postaci polskiego rynku retail, FMCG i beauty. Nie tylko wśród prelegentów znajdują się uznani menedżerowie, eksperci, naukowcy i praktycy biznesu, którzy spotykają się, aby wymienić się wiedzą i doświadczeniami. To doskonała okazja, aby spotkać się z nimi, zaprezentować swoje produkty i usługi czy nawiązać kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości.

Kongres Rynku FMCG oraz Forum Branży Kosmetycznej zawsze gromadziły doskonałych ekspertów, którzy pomagali orientować się w sytuacji na rynku FMCG czy beauty. W tym roku, zgodnie z nazwą Retail Trends, chcemy jeszcze mocniej skupić się na trendach i tych czynnikach, które będą kształtowały rynek w 2022 roku i później.

Sieci handlowe, firmy hurtowe i dostawcy, którzy nie uwzględnią w swej strategiach transformacji cyfrowej, środowiskowej i asortymentowej, a także kluczowych trendów rynkowych, skazują się na marginalizację i przegraną. Nowa postpandemiczna rzeczywistość, innowacyjne modele biznesowe, błyskawiczne zmiany zachowań i potrzeb konsumentów redefiniują nie tylko teraźniejszość, ale także przyszłość sektora FMCG, wprowadzając zasady, które muszą brać pod uwagę wszyscy przedsiębiorcy.

Podczas Kongresu Retail Trends 2022 wskażemy, jak będą ewoluowały wyzwania stojące przed sektorem FMCG i firmami dystrybucyjnymi. Goście zaproszeni na to wydarzenie postarają się odpowiedzieć na kluczowe pytania nurtujące przedstawicieli branży.

Organizatorem wydarzenia jest Wydawnictwo Gospodarcze - wydawca magazynu "Wiadomości Handlowe" raz portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl. Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie.

Więcej informacji, w tym program wydarzenia oraz formularz zgłoszeniowy, znaleźć można na stronie: www.retailtrends.pl.

Udział w kongresie potwierdzili już m.in.:

  • Victor J. Paterno, Prezes Zarządu 7-Eleven Filipiny, Szef Stowarzyszenia Franczyzy Grupy 7-Eleven
  • Paweł Musiał, Prezes Zarządu Profi Rom Food
  • Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska
  • Paweł Surówka, Prezes Grupy Eurocash
  • Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska
  • Robert Rękas, Prezes Zarządu Lewiatan Holding
  • Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarche
  • Marek Złakowski, Digital & Customer Development Director w sieci Biedronka, Jerónimo Martins Polska
  • Piotr Korek, European Property Director Pepco CEE
  • Jacek Palec, Prezes Zarządu Frisco.pl
  • Viktoras Juozapaitis, Dyrektor Zarządzający Barbora.pl
  • Henryk Orfinger, Współwłaściciel, Dr Irena Eris
  • Adam Nitecki, Dyrektor Generalny, Consumer Products Division L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
  • Leszek Kłosiński, Prezes Zarządu, Kanani Europe
  • Dariusz Stasiukiewicz, Dyrektor Sprzedaży Polska, Delia Cosmetics
  • Marta Pilczuk, Managing Director Heinz Poland
  • Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro.pl
  • Gabriel Kermiche, Prezes Zarządu Ecowipes
  • Blanka Chmurzyńska-Brown, Dyrektor Generalna, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
  • Michał Rudecki, Client Director NielsenIQ
  • dr hab. Arkadiusz Kawa, Dyrektor Instytutu Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny
  • Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu, e-Izba
  • Marta Marczak, Dyrektor PWC Polska
  • Szymon Mordasiewicz, Commercial Director GfK Consumer Panels & Services, Poland

>> Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem Retail Trends 2022 <<

>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<

 

 

13.11.2024 / 10:16
StoryEditor
Rajstopy o zapachu czekolady, czyli Wedel i Gatta wchodzą w kooperację
Rajstopy i skarpety ze wspólnej linii Gatty i Wedla (fot. Gatta)

Producent czekolady oraz wytwórca rajstop, bielizny i koszulek nawiązali współpracę i stworzyły linię z aromatem czekoladowym.

Całość kolekcji ma brązowy kolor. Pośród produktów znalazły się skarpety w czekoladowy wzór, a także koszulki, rajstopy i męskie bokserki, które… pachną czekoladą....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 11:06
StoryEditor
Zalando raportuje w trzecim kwartale znaczny wzrost wolumenu sprzedaży GMV, przychodów oraz zysków
Siedziba Zalando w Berlinie w Niemczech (Shutterstock)

Platforma modowa Zalando podaje, że wolumen brutto sprzedaży towarów (GMV) w trzecim kwartale wzrasta o 7,8 proc. do 3,5 mld euro, przychody rosną o 5,0 proc. do 2,4 mld euro. Skorygowany zysk EBIT wzrasta z 23 mln euro do 93 mln euro w kwartale, co stanowi marżę 3,9 proc.

Zalando odnotowało w trzecim kwartale silny wzrost w obu wektorach wzrostu Business-to-Consumer (B2C) i Business-to-Business (B2B), napędzany rosnącym popytem konsumentów na tle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 12:31