>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<
Formuła Retail Trends 2022 zakłada stworzenie otwartej społeczności i miejsca, gdzie branże FMCG oraz kosmetyczna będą mogły podzielić się doświadczeniami oraz czerpać inspiracje. Chcemy także zapewnić przestrzeń do rozmowy, spotkań i dyskusji między uczestnikami, prelegentami oraz firmami, które zdecydują się na udział w wydarzeniu.
Kongres Retail Trends 2022 ma nie tylko zaprezentować najważniejsze i najciekawsze trendy kształtujące handel, przemysł i konsumenta, ale przede wszystkim wskazać, jak będą ewoluowały wyzwania stojące przed sektorem FMCG i kosmetycznym.
Każda edycja kongresu gromadzi kluczowe postaci polskiego rynku retail, FMCG i beauty. Nie tylko wśród prelegentów znajdują się uznani menedżerowie, eksperci, naukowcy i praktycy biznesu, którzy spotykają się, aby wymienić się wiedzą i doświadczeniami. To doskonała okazja, aby spotkać się z nimi, zaprezentować swoje produkty i usługi czy nawiązać kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości.
Kongres Rynku FMCG oraz Forum Branży Kosmetycznej zawsze gromadziły doskonałych ekspertów, którzy pomagali orientować się w sytuacji na rynku FMCG czy beauty. W tym roku, zgodnie z nazwą Retail Trends, chcemy jeszcze mocniej skupić się na trendach i tych czynnikach, które będą kształtowały rynek w 2022 roku i później.
Sieci handlowe, firmy hurtowe i dostawcy, którzy nie uwzględnią w swej strategiach transformacji cyfrowej, środowiskowej i asortymentowej, a także kluczowych trendów rynkowych, skazują się na marginalizację i przegraną. Nowa postpandemiczna rzeczywistość, innowacyjne modele biznesowe, błyskawiczne zmiany zachowań i potrzeb konsumentów redefiniują nie tylko teraźniejszość, ale także przyszłość sektora FMCG, wprowadzając zasady, które muszą brać pod uwagę wszyscy przedsiębiorcy.
Podczas Kongresu Retail Trends 2022 wskażemy, jak będą ewoluowały wyzwania stojące przed sektorem FMCG i firmami dystrybucyjnymi. Goście zaproszeni na to wydarzenie postarają się odpowiedzieć na kluczowe pytania nurtujące przedstawicieli branży.
Organizatorem wydarzenia jest Wydawnictwo Gospodarcze - wydawca magazynu "Wiadomości Handlowe" raz portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl. Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie.
Więcej informacji, w tym program wydarzenia oraz formularz zgłoszeniowy, znaleźć można na stronie: www.retailtrends.pl.
Udział w kongresie potwierdzili już m.in.:
- Victor J. Paterno, Prezes Zarządu 7-Eleven Filipiny, Szef Stowarzyszenia Franczyzy Grupy 7-Eleven
- Paweł Musiał, Prezes Zarządu Profi Rom Food
- Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska
- Paweł Surówka, Prezes Grupy Eurocash
- Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska
- Robert Rękas, Prezes Zarządu Lewiatan Holding
- Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarche
- Marek Złakowski, Digital & Customer Development Director w sieci Biedronka, Jerónimo Martins Polska
- Piotr Korek, European Property Director Pepco CEE
- Jacek Palec, Prezes Zarządu Frisco.pl
- Viktoras Juozapaitis, Dyrektor Zarządzający Barbora.pl
- Henryk Orfinger, Współwłaściciel, Dr Irena Eris
- Adam Nitecki, Dyrektor Generalny, Consumer Products Division L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
- Leszek Kłosiński, Prezes Zarządu, Kanani Europe
- Dariusz Stasiukiewicz, Dyrektor Sprzedaży Polska, Delia Cosmetics
- Marta Pilczuk, Managing Director Heinz Poland
- Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro.pl
- Gabriel Kermiche, Prezes Zarządu Ecowipes
- Blanka Chmurzyńska-Brown, Dyrektor Generalna, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
- Michał Rudecki, Client Director NielsenIQ
- dr hab. Arkadiusz Kawa, Dyrektor Instytutu Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny
- Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu, e-Izba
- Marta Marczak, Dyrektor PWC Polska
- Szymon Mordasiewicz, Commercial Director GfK Consumer Panels & Services, Poland
>> Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem Retail Trends 2022 <<
>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<