10.05.2023 / 07:42
StoryEditor

Tareck Ouaibi, CEO Carrefour Polska, gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2023

Tareck Ouaibi, dyrektor generalny Carrefour Polska będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2023 (materiały prasowe)
Dyrektor generalny Carrefour Polska weźmie udział w tegorocznej edycji kongresu Retail Trends. Wydarzenie, organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl, odbędzie się 25 maja w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. Chcesz poznać opinię Tarecka Ouaibi i innych ekspertów na temat wyzwań, z którymi mierzy się handel? Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie.

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

CEO Carrefour Polska zabierze głos w debacie otwierającej kongres, zatytułowanej "New order! Budowanie wartości dla klienta w czasach kryzysu". Jej uczestnicy będą starali się odpowiedzieć na pytanie, jak w obecnej sytuacji firmy detaliczne tworzą wartość dla konsumentów. Prelegenci podejmą dyskusję na temat nowych możliwości w tym zakresie, a także rozwiązań technologicznych, które wspomagają firmy w realizacji tego zadania. 

W trakcie wspomnianej debaty zastanowimy się nad tym, czy (i jak) w czasach niepewności ekonomicznej można zwiększać lojalność i zaangażowanie klientów. Wspólnie z naszymi panelistami poszukamy odpowiedzi na pytanie, czy w czasach galopującej inflacji cena rzeczywiście "jest wszystkim", a jeśli nie, to co determinuje zachowania i oczekiwania konsumenta w tym trudnym okresie. Pochylimy się także nad strategiami obranymi przez czołowe sieci detaliczne na czas odbudowy rynku oraz transformacji zwyczajów zakupowych Polaków.

Udział w tej debacie potwierdzili dotychczas:
Adam Manikowski, CEO Żabka Polska;
Marek Sypek, prezes zarządu, Stock Polska;
Krzysztof Andrzejewski, szef rady nadzorczej sieci Studenac;
Tareck Ouaibi, CEO Carrefour Polska;
Paweł Surówka, CEO Grupy Eurocash;
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska;  
Michał Gójski, partner PwC Polska;
• przedstawiciel NielsenIQ.

Tareck Ouaibi karierę w sieci Carrefour rozpoczął w 1987 r. we Francji. W latach 1999-2011 pracował w Carrefour Polska m.in. jako dyrektor IT, członek zarządu odpowiedzialny za obszar HR, a następnie jako dyrektor operacyjny super- i hipermarketów. Uczestniczył w procesie przejęcia firmy Ahold oraz rebrandingu marek Champion i Globi, a także tworzenia sieci franczyzowej Carrefour.

W kolejnych latach przeniósł się do Grecji i Francji, gdzie zarządzał formatami hiper- i supermarketów oraz convenience i cash & carry. Zanim objął funkcję CEO w Carrefour Polska, zajmował stanowisko COO w Carrefour Rumunia.

Tareck Ouaibi posiada dyplom Faculte des sciences de Paris oraz Instytutu INSEAD Fontainebleau. Biegle zna francuski i angielski, sprawnie posługuje się także językiem polskim. 

Kongres Retail Trends, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.

Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

30.10.2024 / 08:32
StoryEditor
Paweł Essel, Action Polska: Kluczem do sukcesu jest atrakcyjny dla klientów miks asortymentowy

W przypadku Action formuła jest jednolita na wszystkich 12 rynkach, na których jesteśmy obecni. Najkrócej rzecz ujmując, kluczem jest kombinacja niskich cen i dobrej jakości oraz atrakcyjny dla klientów dobór grup asortymentowych – wyjaśnia Paweł Essel, dyrektor generalny Action Polska, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl

Jest Pan dyrektorem generalnym Action w Polsce od grudnia 2023 r. Jakie cele wyznaczył Pan sobie, obejmując to stanowisko?

Aby możliwa była szybka ekspansja, budujemy roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 14:17
StoryEditor
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów przyciąga najwięcej kupujących? (fot. Shutterstock)

Najnowsze badanie Proxi Cloud dotyczące zmiany ruchu w sklepach spożywczych było prowadzone w takich sieciach jak Lidl, Biedronka, Żabka, Dino, Netto, Carrefour, Aldi czy Kaufland. Który format najbardziej przyciągał klientów, a które formaty ich straciły?

Ostatnie słabe wyniki konsumpcji odzwierciedlają również badania Proxi Cloud dotyczące ruchu w sklepach spożywczych. Dane pokazują wyraźny spadek liczby klientów w dyskontach, s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 10:20