25.05.2023 / 07:00
StoryEditor

Kongres Retail Trends 2023 - obejrzyj transmisję z debaty otwierającej oraz z sali Shop Trends [STREAM]

Kongres Retail Trends to wydarzenie, którego nie możesz przegapić (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Już dziś odbywa się kongres Retail Trends 2023! Debatę otwierającą pt. "New order! Budowanie wartości dla klienta w czasach kryzysu", a także prelekcje i dyskusje w jednej z sal tematycznych, będzie można śledzić za pośrednictwem portalu wiadomoscihandlowe.pl. Zachęcamy do obejrzenia transmisji na żywo.

Sam kongres rozpocznie się o godz. 8.45, ale debatę zaplanowaliśmy na godz. 10.10-11.10 (wcześniej wygłoszone zostaną otwierające prezentacje). W dyskusji moderowanej przez Łukasza Stępniaka, redaktora naczelnego portalu wiadomoscihandlowe.pl oraz magazynu "Wiadomości Handlowe" wezmą udział:
- Włodzimierz Wlaźlak, Prezes, Lidl Polska
- Tareck Ouaibi, CEO, Carrefour Polska
- Paweł Surówka, CEO, Grupa Eurocash
- Marek Sypek, Prezes Zarządu, Stock Polska
- Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. Operacyjnych, Żabka Polska
- Krzysztof Andrzejewski, Szef Rady Nadzorczej, Studenac
- Michał Gójski, Partner, PwC Polska
- Karolina Zajdel-Pawlak, Managing Director, NielsenIQ  

Poniżej transmisja debaty.

Uwaga! W dniu kongresu na żywo będziemy transmitować nie tylko debatę otwierającą, ale również jeden z bloków tematycznych - Shop Trends 2023 organizowany we współpracy z Modern Expo.

Oto program powyższej sali:
14.00 – 14.20 CAPEX vs OPEX. Inwestycje w innowacje i rozwój w czasach wysokich kosztów
- Piotr Kraśnicki, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży, Modern Expo

14.20 - 15.00 DEBATA: Zarządzanie inwestycjami w czasach kryzysu kosztowego
MODERATOR: Karol Tokarczyk, Analityk ds. Gospodarki Cyfrowej w Polityce Insight
PANELIŚCI:
- Remigiusz Czernecki, Wiceprezes Grupy Kapitałowej Specjał
- Ryszard Wysokiński, Head Of Department Strategic Expansion w Kaufland Polska Markety
- Krzysztof Łagowski, Dyrektor Sklepów Convenience Carrefour Polska
- Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający, Maxi Zoo Polska
- Bogdan Łukasik, Prezes Zarządu Modern Expo

15.00 - 15.15 Reinvent retail. Renowacja może być innowacją
- Piotr Lutek, Marketing Business Partner, Modern Expo

15.15 - 15.30 Wygoda i doświadczenie zakupowe klienta powinny być priorytetem dla handlu
- Karolina Tarnawska, Global Indirect Procurement Director, Grupa Pepco

15.30 – 16.00 Przerwa kawowa

16.00 - 16.20 Idea miasta 15-minutowego i trend związany z lokalnością kształtują strategie rozwoju sieci handlowych
- Krzysztof Wyrzykowski, Senior Associate, Colliers International

16.20 - 16.35 Suma wszystkich doświadczeń, czyli jak AI zmieni(a) zakupy stacjonarne
- Robert Wójcik, Solutions Advisor, Brand & Communication Strategist Omnichannel CX Enhancer Cheil Poland

16.35 - 17.15 DEBATA: Retail customer experience. Jak stworzyć sklep bez barier?
MODERATOR: Karol Tokarczyk, Analityk ds. Gospodarki Cyfrowej w Polityce Insight
PANELIŚCI:
- Wojciech Czernek, Prezes Zarządu PHZ Baltona SA  
- Sylwester Mroczek, Menedżer Rozwoju Formatów i Konceptów Carrefour Polska
- Marian Zych, Wiceprezes, Dyrektor Generalny, PSH Livio
- Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych w Żabka Future
- Mikołaj Pawlak, Head of Foodservice & Coffee Shell Polska
- Wojciech Bystroń, Dyrektor ds. Ekspansji SPAR Polska

Transmisja na żywo z sali Shop Trends 2023:

Kliknij tutaj, aby zapoznać się z pełnym programem kongresu.

 

08.07.2024 / 18:37
StoryEditor
Zakaz nocnej sprzedaży alkoholu na stacjach coraz bliżej. Teraz na celowniku MZ znalazły się promocje trunków wyskokowych
Alkohol na stacji paliw (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Minister zdrowia Izabela Leszczyna ogłosiła, że projekt nowelizacji ustawy zakazującej sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych w godzinach 22-6 zostanie przekazany do zespołu projektowania prac rządu jeszcze w tym tygodniu. W trakcie audycji "Poranek Tok FM" minister podkreśliła, że nowa regulacja, jeśli zostanie procedowana w trybie normalnym, może wejść w życie w ciągu trzech miesięcy.

Szefowa resortu zdrowia zwróciła również uwagę na problem sprzedaży alkoholu w promocjach, szczególnie w dyskontach, gdzie w jej ocenie oferty typu "kup dwie butelki taniej" są ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 14:16
StoryEditor
Żabka tworzy nową spółkę, która będzie obsługiwać dostawców? Czym dokładnie będzie się zajmować?
Żabka przygotowała na święta ofertę wielkanocnych dań
Spółki Żabka Polska i Berbenno złożyły w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na utworzenie przez obie firmy wspólnego przedsiębiorcy. Nowy podmiot zajmie się działalnością konsultingową oraz analityczną, którą zaoferuje m.in. dostawcom sieci sklepów Żabka.

Spółki Żabka Polska z Poznania i Berbenno z Warszawy złożyły w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy. Nowy podmiot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:56