Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

07.06.2021 / 11:30
StoryEditor

Retail & FMCG Congress już 15-16 czerwca 2021! Weź udział w najważniejszym wydarzeniu w branży handlowej

Na zdj. hybrydowy Retail & FMCG Congress 2020 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Już 15-16 czerwca odbędzie się kolejna, 14. edycja Retail & FMCG Congress Poland & CEE (wcześniej Kongres Rynku FMCG), organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę takich tytułów, jak Wiadomości Handlowe i Wiadomości Kosmetyczne.

Retail & FMCG Congress to najważniejsze spotkanie dedykowane sektorom handlu detalicznego i hurtowego, a także branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Kongres od 14 lat gromadzi kluczowe osoby z branży. Kreatorów najważniejszych trendów na rynku FMCG, wybitnych managerów z handlu oraz ekspertów i analityków.

Co zyskasz biorąc udział w kongresie?
- Zdobędziesz wiedzę o najważniejszych trendach kształtujących rynek handlu i FMCG
- Poznasz analizy rynkowe przygotowane przez uznanych ekspertów i topowych producentów
- Odkryjesz nowe produkty i usługi, które pozwolą ci wyprzedzić konkurencję i odświeżyć ofertę
- Zaprezentujesz potencjał swojej firmy liderom w branży  Spotkasz się z ekspertami podczas prelekcji i debat
- Umówisz się na indywidualne spotkanie biznesowe ze wskazanym uczestnikiem Kongresu (w ramach wybranych pakietów)

>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<

Wiosenna odsłona RETAIL & FMCG CONGRESS - POLAND & CEE to:
- 2 dni ogromnej dawki wiedzy i merytorycznych prelekcji
- 4 ścieżki tematyczne
- 12 inspirujących debat z udziałem liderów, ekspertów i badaczy rynku
- 100 prelegentów związanych z sektorem detalicznym i hurtowym z kraju i zagranicy

Nie może Cię zabraknąć!

Kontakt dla branży handlowej:

Karina Sandomierska
Projekt Manager
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 731 301 544

Chcesz zostać partnerem wydarzenia?

Robert Zakrzewski
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 519 042 666

Robert Biernat
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 730 014 732

Łukasz Siemieniec
Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 731 300 363

Bartosz Tesławski
Zastępca Dyrektora Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 533 306 967

>> Więcej informacji o kongresie (w tym program) <<

 

12.07.2024 / 11:51
StoryEditor
Potężna strata Barbory w ostatnim pełnym roku działalności w Polsce
Barbora w 2023 roku, czyli ostatnim pełnym roku, w którym sklep dostarczał zakupy spożywcze dla polskich klientów, odnotowała ogromną stratę finansową. Wyniosła ona aż 60,7 mln zł przy przychodach równych 115,7 mln zł.

Internetowy sklep z żywnością Barbora tylko nieznacznie poprawił swoją sprzedaż w Polsce w 2023 roku. Przychody wzrosły z 95,5 mln zł w 2022 roku do 115,7 mln zł w ub. roku, czy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 14:31
StoryEditor
Alfred Bujara, „Solidarność”: Pracownik sklepu w Polsce wykonuje dwa razy więcej czynności niż jego odpowiednik w Niemczech czy Francji
Alfred Bujara, przewodniczący Krajowego Sekretariatu Banków Handlu i Ubezpieczeń NSZZ Solidarność (fot. materiały prasowe)
W handlu brakuje ponad 200 tys. pracowników, więc sieci handlowe zmuszone są podwyższać wynagrodzenia ponad płace minimalną, ale jednocześnie spłaszczają strukturę płac. W Polsce pracownicy sklepów są przeciążeni, muszą wykonywać dwa razy więcej czynności niż ich odpowiednicy w Niemczech czy Francji, którzy zarabiają trzy razy więcej – przekonuje Alfred Bujara z NSZZ „Solidarność”.

– W sektorze handlu brakuje pracowników, co jednak nie oznacza, że tych, którzy chcą pracować w sklepach pracodawcy doceniają. Rzeczywiście, są momenty, kiedy sieci są zmuszone ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 09:03