Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

07.06.2021 / 11:30
StoryEditor

Retail & FMCG Congress już 15-16 czerwca 2021! Weź udział w najważniejszym wydarzeniu w branży handlowej

Na zdj. hybrydowy Retail & FMCG Congress 2020 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Już 15-16 czerwca odbędzie się kolejna, 14. edycja Retail & FMCG Congress Poland & CEE (wcześniej Kongres Rynku FMCG), organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę takich tytułów, jak Wiadomości Handlowe i Wiadomości Kosmetyczne.

Retail & FMCG Congress to najważniejsze spotkanie dedykowane sektorom handlu detalicznego i hurtowego, a także branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Kongres od 14 lat gromadzi kluczowe osoby z branży. Kreatorów najważniejszych trendów na rynku FMCG, wybitnych managerów z handlu oraz ekspertów i analityków.

Co zyskasz biorąc udział w kongresie?
- Zdobędziesz wiedzę o najważniejszych trendach kształtujących rynek handlu i FMCG
- Poznasz analizy rynkowe przygotowane przez uznanych ekspertów i topowych producentów
- Odkryjesz nowe produkty i usługi, które pozwolą ci wyprzedzić konkurencję i odświeżyć ofertę
- Zaprezentujesz potencjał swojej firmy liderom w branży  Spotkasz się z ekspertami podczas prelekcji i debat
- Umówisz się na indywidualne spotkanie biznesowe ze wskazanym uczestnikiem Kongresu (w ramach wybranych pakietów)

>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<

Wiosenna odsłona RETAIL & FMCG CONGRESS - POLAND & CEE to:
- 2 dni ogromnej dawki wiedzy i merytorycznych prelekcji
- 4 ścieżki tematyczne
- 12 inspirujących debat z udziałem liderów, ekspertów i badaczy rynku
- 100 prelegentów związanych z sektorem detalicznym i hurtowym z kraju i zagranicy

Nie może Cię zabraknąć!

Kontakt dla branży handlowej:

Karina Sandomierska
Projekt Manager
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 731 301 544

Chcesz zostać partnerem wydarzenia?

Robert Zakrzewski
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 519 042 666

Robert Biernat
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 730 014 732

Łukasz Siemieniec
Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 731 300 363

Bartosz Tesławski
Zastępca Dyrektora Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 533 306 967

>> Więcej informacji o kongresie (w tym program) <<

 

12.03.2025 / 11:05
StoryEditor
Ruch w centrach handlowych powoli się odbudowuje, satysfakcja klientów jednak maleje. Czego więc oczekują?
Zmieniają się oczekiwania klientów centrów handlowych. Chcieliby wprowadzenia m.in. nowych marek sklepów  (fot. Shutterstock)

Choć obecna odwiedzalność centrów handlowych nie osiągnęła jeszcze poziomu sprzed pandemii, ruch w obiektach handlowych powoli się odbudowuje. Spada jednak nieco zadowolenie z wizyt, co może oznaczać potrzebę zmian w ofercie.

Agencja Inquiry już po raz czwarty przeprowadziła badanie dotyczące zwyczajów związanych z odwiedzaniem przez Polaków centrów handlowych. Pierwsza fala została opracowana w luty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 08:56
StoryEditor
Przychody restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska poszły w góry. Prezes spółki, Sylwester Cacek, zapowiada kontynuację strategii
Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska wierzy, że przekształcenie restauracji własnych we franczyzowe przyczyni się do poprawy wyników spółki (fot. materiały prasowe)

Spółka Sfinks Polska, zarządzająca kilkoma sieciami restauracyjnymi, z których najliczniejsza jest sieć Sphinx, wypracowała w 2024 r. wg wstępnych wyników przychody ze sprzedaży w wysokości 74,3 mln zł. Przychody ze sprzedaży restauracyjnej były znacznie wyższe.

- Rok 2024 był kolejnym okresem wzrostu sprzedaży gastronomicznej w naszych sieciach. Restauracje działające pod naszymi szyldami (nie uwzględniając sieci pubów Piwiarnia - red....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 09:40