Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

07.06.2021 / 11:30
StoryEditor

Retail & FMCG Congress już 15-16 czerwca 2021! Weź udział w najważniejszym wydarzeniu w branży handlowej

Na zdj. hybrydowy Retail & FMCG Congress 2020 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Już 15-16 czerwca odbędzie się kolejna, 14. edycja Retail & FMCG Congress Poland & CEE (wcześniej Kongres Rynku FMCG), organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę takich tytułów, jak Wiadomości Handlowe i Wiadomości Kosmetyczne.

Retail & FMCG Congress to najważniejsze spotkanie dedykowane sektorom handlu detalicznego i hurtowego, a także branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Kongres od 14 lat gromadzi kluczowe osoby z branży. Kreatorów najważniejszych trendów na rynku FMCG, wybitnych managerów z handlu oraz ekspertów i analityków.

Co zyskasz biorąc udział w kongresie?
- Zdobędziesz wiedzę o najważniejszych trendach kształtujących rynek handlu i FMCG
- Poznasz analizy rynkowe przygotowane przez uznanych ekspertów i topowych producentów
- Odkryjesz nowe produkty i usługi, które pozwolą ci wyprzedzić konkurencję i odświeżyć ofertę
- Zaprezentujesz potencjał swojej firmy liderom w branży  Spotkasz się z ekspertami podczas prelekcji i debat
- Umówisz się na indywidualne spotkanie biznesowe ze wskazanym uczestnikiem Kongresu (w ramach wybranych pakietów)

>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<

Wiosenna odsłona RETAIL & FMCG CONGRESS - POLAND & CEE to:
- 2 dni ogromnej dawki wiedzy i merytorycznych prelekcji
- 4 ścieżki tematyczne
- 12 inspirujących debat z udziałem liderów, ekspertów i badaczy rynku
- 100 prelegentów związanych z sektorem detalicznym i hurtowym z kraju i zagranicy

Nie może Cię zabraknąć!

Kontakt dla branży handlowej:

Karina Sandomierska
Projekt Manager
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 731 301 544

Chcesz zostać partnerem wydarzenia?

Robert Zakrzewski
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 519 042 666

Robert Biernat
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 730 014 732

Łukasz Siemieniec
Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 731 300 363

Bartosz Tesławski
Zastępca Dyrektora Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 533 306 967

>> Więcej informacji o kongresie (w tym program) <<

 

30.10.2024 / 19:14
StoryEditor
Właściciel sieci Biedronka notuje ponad 10-proc. wzrost sprzedaży. Jednak wyniki największego detalisty w Polsce nadal są pod ogromną presją!
Biedronka w Warszawie

Sprzedaż Grupy Jeronimo Martins wzrosła po dziewięciu miesiącach 2024 r. o 10,3 proc. do 24,8 mld euro, zaś przy stałym kursie wymiany o 4,7 proc. Wyniki Biedronki w III kw. br. nie zachwycają. Firma ciągle jest pod ogromną presją ze strony rosnących kosztów i deflacji w koszyku produktowym, co widać m.in. po spadkach sprzedaży porównywalnej i niższej marży.

Jak wskazują władze Jeronimo Martins pomimo trudnych warunków rynkowych sieci handlowe należące do grupy utrzymały konkurencyjność cenową i wzmocniły swoją propozycję wartości. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 11:44
StoryEditor
Jak KiK odpowiada na rosnące potrzeby klientów? Nowy koncept Dynamics 2.0 i ekspansja sieci
Jak KiK odpowiada na rosnące potrzeby klientów? Nowy koncept Dynamics 2.0 i ekspansja sieci (fot. Weronika Wojtal)

W ciągu ostatnich kilku lat polski rynek handlu detalicznego znacząco się zmienił, a marki takie jak KiK szybko reagują na zmieniające się oczekiwania konsumentów. Wprowadzając nowy koncept Dynamics 2.0 oraz inwestując w infrastrukturę dystrybucyjną oraz otwierając kolejne sklepy, sieć KiK nie tylko rozszerza swoje portfolio, ale także zmienia sposób, w jaki klienci doświadczają zakupów w sklepach stacjonarnych. Jak te inicjatywy wpływają na rozwój sieci w Polsce?

KiK pół roku temu wdrożył nowy koncept aranżacyjny Dynamics 2.0, który został stworzony z myślą o lepszym dostosowaniu przestrzeni sklepowej do potrzeb klientów. - Zmodernizowan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 11:20