20.04.2022 / 14:06
StoryEditor

Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2022

Paweł Surówka - nowy prezes Grupy Eurocash, który zastąpił na tym stanowisku Luisa Amarala - weźmie udział w kongresie Retail Trends 2022 organizowanym przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl. Wydarzenie odbędzie się 24 maja br. w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. Zachęcamy do rejestracji.

Prezes Grupy Eurocash wystąpi na kongresie Retail Trends jako gość specjalny - weźmie udział w debacie "What’s next?! Wyzwania i szanse – scenariusze dla handlu i rynku FMCG w Polsce i regionie".

Paweł Surówka prezesem Eurocashu jest od 1 stycznia 2022 r., a poprzednio pełnił funkcję doradcy zarządu spółki. Znany menedżer wcześniej związany był z grupą PZU, którą prowadził jako prezes grupowy w latach 2017-2020, poprzednio pełniąc funkcję CIO i Prezesa Zarządu PZU Życie od 2016 roku. W latach 2015-2016 był doradcą prezesa zarządu PKO Bank Polski oraz dyrektorem bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej na Niemcy, odpowiedzialnym za otwarcie pierwszego zagranicznego oddziału korporacyjnego PKO Banku Polskiego.

W latach 2013-15 Surówka pełnił funkcję członka zarządu grupy Boryszew SA nadzorującego sektor automotive grupy i był prezesem zarządów spółek zależnych z sektora automotive w Niemczech i Polsce. W latach 2007 - 2013 był doradcą finansowym w Bank of America Merrill Lynch.

Paweł Surówka jest absolwentem Universit Paris I Panthon Sorbonne oraz Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales (EHESS). Studiował również na Ludwig Maximilian Universität LMU w Monachium oraz Harvard Kennedy School, gdzie ukończył program Executive - Global Leadership for the 21. Century.

Surówka posiada Certyfikat Chartered Financial Analyst. W 2019 został uznany przez Harvard Business Review jako jeden z trzech najbardziej skutecznych Menedżerów spółek giełdowych w Polsce.

Kongres Retail Trends 2022 ma nie tylko zaprezentować najważniejsze i najciekawsze trendy kształtujące handel, przemysł i konsumenta, ale przede wszystkim wskazać, jak będą ewoluowały wyzwania stojące przed sektorem FMCG i kosmetycznym.

Każda edycja kongresu gromadzi kluczowe postaci polskiego rynku retail, FMCG i beauty. Nie tylko wśród prelegentów znajdują się uznani menedżerowie, eksperci, naukowcy i praktycy biznesu, którzy spotykają się, aby wymienić się wiedzą i doświadczeniami. To doskonała okazja, aby spotkać się z nimi, zaprezentować swoje produkty i usługi czy nawiązać kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości.

Organizatorem wydarzenia jest Wydawnictwo Gospodarcze - wydawca magazynu "Wiadomości Handlowe" raz portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl. Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie.

Więcej informacji, w tym program wydarzenia, listę gości oraz formularz zgłoszeniowy, znaleźć można na stronie: www.retailtrends.pl.

>> Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem Retail Trends 2022 <<

>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<

 

12.07.2024 / 12:21
StoryEditor
LPP Logistics rozwija infrastrukturę logistyczną. Pod Bydgoszczą ruszył największy magazyn do obsługi zamówień online
LPP Logistics uruchomiło piąty, największy i najnowocześniejszy magazyn do obsługi zamówień e-commerce w swojej sieci dystrybucji i zaopatrzenia. Nowe centrum dystrybucji o powierzchni przeszło 100 tys. mkw zwiększy moce operacyjne oraz znacznie usprawni dostawy do klientów w Polsce i Europie Centralnej.

Nowe fulfillment center LPP Logistics mieści się w gminie Białe Błota w powiecie bydgoskim, w bliskiej odległości od dróg ekspresowych i autostrady. Kluczowe znaczenie dla spraw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 10:05
StoryEditor
Dino uruchomiło "sklep bezobsługowy". Placówka będzie czynna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu
”Zautomatyzowany sklep” sieci Dino, uruchomiony wspólnie z Mago (fot. Mago)
Dino dołączyło do nielicznego grona operatorów spożywczych testujących bezobsługowe koncepty handlowe. Polska sieć handlowa wspólnie z Mago uruchomiła placówkę określaną mianem "zautomatyzowanego sklepu".

Bezobsługowy "sklep" ruszył w poniedziałek 8 lipca, a działać będzie po sąsiedzku z jedną z ponad 2,5 tys. zwykłych placówek handlowych Dino (Sośnicowice, ul. Przemys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. lipiec 2024 12:32