08.04.2022 / 08:28
StoryEditor

Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej gościem specjalnym Retail Trends 2022

Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby (mat. prasowe)
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2022 (24 maja, Warszawa). W ramach części merytorycznej Kongresu Rynku FMCG (odbywającego się równolegle z Forum Branży Kosmetycznej), przedstawicielka e-Izby weźmie udział w debacie: „Zakupy bez żadnych barier” w bloku tematycznym „Trendy w cyfryzacji i ostatniej mili”.

Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby), z którą jest związana od początku jej działania, jest odpowiedzialna za rozwój strategiczny Izby w zakresie e-commerce, cyfryzacji finansów, polskiej medycyny. Z branżą interaktywną związana od prawie 20 lat. Członek Board of Directors Ecommerce Europe, w której e-Izba jest zrzeszona. Członek Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności, która powstała wiosną 2007 roku z inicjatywy Związku Banków Polskich. Wcześniej pracowała w IAB Polska, gdzie tworzyła organizację marketingu online od podstaw oraz w Eniro Polska (Panorama Firm), pełniąc funkcję rzecznika prasowego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.

Podczas Retail Trends 2022 Patrycja Sass-Staniszewska weźmie udział w debacie „Zakupy bez żadnych barier” w bloku tematycznym trendy w cyfryzacji i ostatniej mili (w ramach Kongresu Rynku FMCG).

>> POZNAJ PEŁEN PROGRAM WYDARZENIA <<

Oprócz Patrycji Sass-Staniszewskiej udział w prelekcjach i debatach odbywających się podczas Retail Trends 2022 potwierdzili już m.in.:

  • Victor J. Paterno, Prezes Zarządu 7-Eleven Filipiny, Wiceprzewodniczący National Association of Convenience Stores
  • Paweł Musiał, Prezes Zarządu Profi Rom Food
  • Paweł Surówka, Prezes Zarządu Grupa Eurocash
  • Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska
  • Robert Rękas, Prezes Zarządu Lewiatan Holding
  • Piotr Korek, European Property Director Pepco CEE
  • Jacek Palec, Prezes Zarządu Frisco.pl
  • Viktoras Juozapaitis, Dyrektor Zarządzający Barbora.pl
  • Henryk Orfinger, Współwłaściciel, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
  • Adam Nitecki, Dyrektor Generalny, Consumer Products Division L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
  • Leszek Kłosiński, Prezes Zarządu, Kanani Europe
  • Dariusz Stasiukiewicz, Dyrektor Sprzedaży Polska, Delia Cosmetics
  • Marta Pilczuk, Managing Director Heinz Poland
  • Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro.pl
  • Agnieszka Cymbała, Country Manager Bolt Market
  • Gabriel Kermiche, Prezes Zarządu Ecowipes
  • Blanka Chmurzyńska-Brown, Dyrektor Generalna, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
  • Michał Rudecki, Client Director NielsenIQ
  • dr hab. Arkadiusz Kawa, Dyrektor Instytutu Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny
  • Marta Marczak, Dyrektor PWC Polska
  • Szymon Mordasiewicz, Commercial Director GfK Consumer Panels & Services, Poland

    >> PRELEGENCI RETAIL TRENDS 2022 <<

    Aby wziąć udział w Retail Trends 2022 wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na oficjalnej stronie wydarzenia www.retailtrends.pl. Przypominamy, że udział dla przedstawicieli handlu (sieci spożywczych/ drogerii/ aptek/ hurtowni/ stacji paliw) pozostaje wolny od opłat.*

    >> ZAREJESTRUJ SIĘ I DOŁĄCZ DO WYDARZENIA <<

    * po dobrowolnym wyrażeniu zgód marketingowych
Partnerzy tegorocznej edycji kongresu Retail Trends 2022 (mat. własne)

 

19.02.2025 / 17:12
StoryEditor
Większość Polaków deklaruje spożycie mięsa. Eksperci wskazują na trzy czynniki, którymi konsumenci kierują się przy wyborze w trakcie zakupów
Większość Polaków deklaruje spożycie mięsa. Eksperci wskazują na trzy czynniki, którymi konsumenci kierują się przy wyborze w trakcie zakupów (fot. Pixabay)

Czy branża mięsna stoi przed widmem upadku? Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Związku Polskie Mięso, prognozy związane z odchodzeniem Polaków od spożycia mięsa są nieuzasadnione. – Prognoza nadchodzącego upadku branży mięsnej jest nieprawdziwa, a potwierdziły to nasze badania konsumenckie – powiedział Jacek Strzelecki, prezes Związku Polskie Mięso.

Badanie przeprowadzone przez SW Research wykazało, że dla 57 proc. Polaków mięso stanowi stały element diety. W grupie wiekowej 18-49 lat dominowały osoby spożywające mięso regu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 08:48
StoryEditor
Jeronimo Martins wśród 100 najlepszych firm na świecie pod względem różnorodności i inkluzywności w miejscu pracy
Pracownicy sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska)

Grupa Jeronimo Martins, właściciel sieci dyskontowej Biedronka została wyróżniona jako jedna ze 100 najlepszych firm na świecie w zakresie różnorodności i inkluzywności w miejscu pracy, według indeksu FTSE Diversity & Inclusion. Zajmując 46. miejsce na świecie, Jeronimo Martins jest jedyną portugalską firmą oraz jedyną reprezentującą kategorię "supermarkety i sklepy convenience" w tym zestawieniu.

Indeks FTSE Diversity & Inclusion ocenia ponad 15 500 spółek giełdowych na całym świecie, w tym te notowane w indeksach takich jak S&P 500, ASX300, MSCI World, MSCI Emerging Mar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:28