Inflacja, słabnący optymizm konsumencki, znikomy wzrost gospodarczy – dziś żaden sektor gospodarki nie jest wolny od trudnych uwarunkowań makroekonomicznych. To czas koncentracji na pozycji rynkowej, lojalności odbiorców i silnej marce. Czy można w tej sytuacji utrzymać tempo rozwoju biznesu, tym bardziej, że handel detaliczny to setki procesów operacyjnych, o które trzeba dbać codziennie?
Modern Expo pomaga kluczowym graczom sektora handlu detalicznego w likwidacji barier rozwojowych w zakresie wyposażenia i usług związanych z przestrzenią handlową. Nazywamy to Świętym Spokojem. Lata doświadczeń, dziesiątki zrealizowanych projektów pozwoliły nam zamienić tę ideę w gotowe, kompletne rozwiązanie, które jest oparte na czterech filarach: oszczędności czasu, energii, ludzi i oczywiście kosztów.
– Bardzo bliskie jest mi motto o tym, aby „nie pozwalać ludziom wciągać się w ich burzę, a zamiast tego wciągać ich w nasz spokój”. Kryzys gospodarczy to zawsze czas próby. Dla wszystkich. Jako Modern Expo podeszliśmy do tego momentu jednoznacznie konstruktywnie, czego efektem jest właśnie koncepcja Świętego Spokoju – podkreśla Bogdan Łukasik, prezes zarządu Modern Expo.
Retail Trends to najlepszy możliwy moment, aby gronu zaproszonych gości przedstawić szczegóły tego rozwiązania. W tym jego założenia, przykłady dotychczas zrealizowanych projektów i dane, które potwierdzają deklarowany poziom oszczędności. Spotkanie, które odbędzie się w sali tematycznej SHOP TRENDS jest zaplanowane na około 45 minut, podczas których prezes zarządu Modern Expo zaprezentuje istotę konceptu, po czym będzie czas na zadawanie pytań i rozwiewanie ewentualnych wątpliwości. Po spotkaniu, do wszystkich uczestników zostanie przesłany materiał zawierający najważniejsze informacje na temat prezentowanego rozwiązania.
Blok tematyczny „SHOP TRENDS” skupia się na trendach i wyzwaniach związanych z procesami inwestycyjnymi, od kwestii zarządzania i realizacji inwestycji w czasach kryzysu kosztowego – w co inwestują operatorzy, jak alokują budżety, co jest dla nich obecnie priorytetem rozwojowym – przez inwestycje i rozwój w kontekście rozwoju miast, zgodnego z trendem miasta 15-minutowego. Prelegenci i uczestnicy debat będą też omawiać m.in. kwestie związane z doświadczeniem zakupowym i tworzeniem sklepów fizycznych, eliminowaniem barier dla klientów i komunikacją wewnątrz sklepów.
Kongres Retail Trends 2023, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.
Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl
>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<