19.05.2023 / 11:57
StoryEditor

Modern Expo oferuje detalistom "Święty Spokój", czyli nowy model współpracy. Jego prezentacja podczas Retail Trends 2023

Wizualizacja stoiska Modern Expo na targach EuroShop 2023 (fot. Modern Expo)
Modern Expo stawia czoło obecnej sytuacji rynkowej i proponuje swoim klientom nowy model współpracy, który zakłada istotny poziom oszczędności i pozwala utrzymać dotychczasowy poziom rozwoju handlu detalicznego. Święty spokój w działalności operacyjnej sieci handlowych zostaje wsparty nowym rozwiązaniem.

Inflacja, słabnący optymizm konsumencki, znikomy wzrost gospodarczy – dziś żaden sektor gospodarki nie jest wolny od trudnych uwarunkowań makroekonomicznych. To czas koncentracji na pozycji rynkowej, lojalności odbiorców i silnej marce. Czy można w tej sytuacji utrzymać tempo rozwoju biznesu, tym bardziej, że handel detaliczny to setki procesów operacyjnych, o które trzeba dbać codziennie?

Modern Expo pomaga kluczowym graczom sektora handlu detalicznego w likwidacji barier rozwojowych w zakresie wyposażenia i usług związanych z przestrzenią handlową. Nazywamy to Świętym Spokojem. Lata doświadczeń, dziesiątki zrealizowanych projektów pozwoliły nam zamienić tę ideę w gotowe, kompletne rozwiązanie, które jest oparte na czterech filarach: oszczędności czasu, energii, ludzi i oczywiście kosztów.

– Bardzo bliskie jest mi motto o tym, aby „nie pozwalać ludziom wciągać się w ich burzę, a zamiast tego wciągać ich w nasz spokój”. Kryzys gospodarczy to zawsze czas próby. Dla wszystkich. Jako Modern Expo podeszliśmy do tego momentu jednoznacznie konstruktywnie, czego efektem jest właśnie koncepcja Świętego Spokoju – podkreśla Bogdan Łukasik, prezes zarządu Modern Expo.

Retail Trends to najlepszy możliwy moment, aby gronu zaproszonych gości przedstawić szczegóły tego rozwiązania. W tym jego założenia, przykłady dotychczas zrealizowanych projektów i dane, które potwierdzają deklarowany poziom oszczędności. Spotkanie, które odbędzie się w sali tematycznej SHOP TRENDS jest zaplanowane na około 45 minut, podczas których prezes zarządu Modern Expo zaprezentuje istotę konceptu, po czym będzie czas na zadawanie pytań i rozwiewanie ewentualnych wątpliwości. Po spotkaniu, do wszystkich uczestników zostanie przesłany materiał zawierający najważniejsze informacje na temat prezentowanego rozwiązania.

Blok tematyczny „SHOP TRENDS” skupia się na trendach i wyzwaniach związanych z procesami inwestycyjnymi, od kwestii zarządzania i realizacji inwestycji w czasach kryzysu kosztowego – w co inwestują operatorzy, jak alokują budżety, co jest dla nich obecnie priorytetem rozwojowym – przez inwestycje i rozwój w kontekście rozwoju miast, zgodnego z trendem miasta 15-minutowego. Prelegenci i uczestnicy debat będą też omawiać m.in. kwestie związane z doświadczeniem zakupowym i tworzeniem sklepów fizycznych, eliminowaniem barier dla klientów i komunikacją wewnątrz sklepów.

Kongres Retail Trends 2023, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.

Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

 

21. listopad 2024 17:42