09.06.2021 / 10:38
StoryEditor

Michał Sacha, członek zarządu Carrefour Polska, gościem specjalnym Retail & FMCG Congress 2021

Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska (Carrefour Polska)
Michał Sacha, członek zarządu i zarazem dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska, weźmie udział w jednej z debat podczas Retail & FMCG Congress 2021 - konferencji organizowanej przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę portalu wiadomoscihandlowe.pl. Wydarzenie zaplanowane na 15-16 czerwca odbędzie się w całości online.

Michał Sacha wystąpi w debacie pt. "Rynek e-grocery w Polsce widzę wielki i dumny", która odbędzie się pierwszego dnia kongresu (15 czerwca).

Michał Sacha to dyrektor marketingu z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem, które zdobywał w wiodących firmach z branży kosmetycznej i spożywczej. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów MBA Politechniki Warszawskiej.

Nominowany na stanowisko w styczniu 2019 roku, w Carrefour odpowiada m.in. za kompleksową strategię marketingową online i offline sieci, a także rozwój obszarów digital, e-commerce, IT oraz usług finansowych. W lutym 2020 roku nominowany na członka zarządu Carrefour Polska.

>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<

>> Dlaczego warto wziąć udział w kongresie? <<

>> Zapoznaj się z agendą kongresu <<

>> Zobacz listę prelegentów Retail & FMCG Congress 2021 <<

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

26.03.2025 / 15:26
StoryEditor
Znana sieć dyskontowych sklepów sprzedana za 1 mld dolarów. Kupiły ją fundusze inwestycyjne
Na zdj. sklep sieci Family Dollar (fot. 4kclips/Shutterstock)

Sieć sklepów Family Dollar zmieni właściciela. Dollar Tree pozbędzie się tego biznesu za 1 mld dolarów, choć dekadę temu kupiło go za ok. 9 mld dolarów. Nabywcą zostało konsorcjum funduszy private equity.

Zgodę na transakcję muszą jeszcze wydać organy antymonopolowe. Nowymi właścicielami Family Dollar zostaną Brigade Capital Management oraz Macellum Capital Management. Dollar Tree zdecydowało się na sprzedaż tego biznesu w ramach procesu restrukturyzacji i cięcia kosztów. Domknięcie transakcji spodziewane jest w drugim kwartale 2025 r.

Trudne czasy dla "sklepów dolarowych"

Jak przypomina "European Supermarket Magazine", w czerwcu ub.r. Dollar Tree informowało o przeglądzie opcji związanych z Family Dollar, wliczając w to potencjalną sprzedaż. W lutym br. Reuters podał, że Brigade Capital Management faktycznie zainteresowane jest przejęciem Family Dollar.

Dollar Tree od dłuższego czasu próbuje wynaleźć swój biznes na nowo w czasach rosnącej presji ze strony największych detalistów, a także sprzedawców internetowych. Koncept "sklepów dolarowych" teoretycznie powinien się sprawdzać w czasach podwyższonej ostrożności konsumentów. W praktyce jednak sklepy musiały się mierzyć z gwałtownie rosnącymi kosztami prowadzenia biznesu, a utrzymanie cen produktów na poziomie 1 dolara stało się niemożliwe (podwyżki cen przełożyły się na niechęć klientów).

Sprzedaż w miejscu

W kwartale, który zakończył się 1 lutego br., Dollar Tree wygenerował 5 mld dolarów sprzedaży, po wyłączeniu przychodów związanych z biznesem Family Dollar. To nieznacznie więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej (4,96 mld dolarów).

Przypomnijmy, że rok temu Family Dollar informowało o planach zamknięcia aż 970 sklepów. Analogiczny los spotkać miał 30 placówek Dollar Tree, należących do tego samego właściciela.

Zgodnie ze stanem na dzień 1 lutego br., Dollar Tree zarządzało łącznie siecią 16,5 tys. sklepów w 48 stanach USA oraz pięciu prowincjach kanadyjskich.

Akcje Dollar Tree w handlu przedsesyjnym drożeją o ok. 5 proc. Od początku roku papiery spółki potaniały o niespełna 8 proc., ale przez ostatni rok straciły na wartości aż ok. 45 proc.

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

20.03.2025 / 08:31
StoryEditor
Marcin Grossy, dyrektor operacyjny Netto Polska, weźmie udział w kongresie Retail Trends 2025
Marcin Grossy dyrektor operacyjny Netto Polska (fot. Netto Polska)

Dyrektor operacyjny Netto Polska Marcin Grossy wystąpi na scenie podczas kongresu Retail Trends 2025, który odbędzie się już 1 kwietnia w Warszawie. Menedżer weźmie udział w fireside chacie pt. "Nowy konsument, nowy koncept, nowe otwarcie".

W trakcie dyskusji Marcin Grossy opowie o tym, jak nowy koncept sklepu Netto 4.0 odpowiada na potrzeby konsumentów i wyzwania rynkowe. Rozmowa z przedstawicielem duńskiej sieci dotyczyć będzie także ewolucji sklepów dyskontowych i związanych z nią wyzwań, a także budowania nowego doświadczenia zakupowego i koncepcji oferty przez sieć Netto.

Fireside chat z przedstawicielem Netto odbędzie się w bloku Consumer Trends. To jeden z aż dziewięciu modułów tematycznych, jakie przygotowaliśmy w tym roku dla uczestników kongresu Retail Trends 2025.

Marcin Grossy jest związany z firmą Netto od 2001 roku, kiedy to rozpoczął swoją karierę jako sprzedawca w sklepach Netto w Szczecinie. Z czasem awansował na stanowisko kierownika placówki, a następnie pełnił funkcje kierownika okręgowego i regionalnego.

Z poziomu centrali Marcin Grossy przejął odpowiedzialność za egzekucję strategii operacyjnej oraz zarządzanie procesami, w tym wsparcie operacji. Odegrał kluczową rolę w integracji Tesco i Netto w wymiarze operacyjnym.

Obecnie Marcin Grossy pełni funkcję dyrektora operacyjnego w Netto Polska, co świadczy o jego wszechstronnej wiedzy i doświadczeniu w branży detalicznej.

Uwaga, nie przegap rejestracji na kongres Retail Trends 2025. Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

30. marzec 2025 05:04