09.06.2021 / 10:38
StoryEditor

Michał Sacha, członek zarządu Carrefour Polska, gościem specjalnym Retail & FMCG Congress 2021

Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska (Carrefour Polska)
Michał Sacha, członek zarządu i zarazem dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska, weźmie udział w jednej z debat podczas Retail & FMCG Congress 2021 - konferencji organizowanej przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę portalu wiadomoscihandlowe.pl. Wydarzenie zaplanowane na 15-16 czerwca odbędzie się w całości online.

Michał Sacha wystąpi w debacie pt. "Rynek e-grocery w Polsce widzę wielki i dumny", która odbędzie się pierwszego dnia kongresu (15 czerwca).

Michał Sacha to dyrektor marketingu z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem, które zdobywał w wiodących firmach z branży kosmetycznej i spożywczej. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów MBA Politechniki Warszawskiej.

Nominowany na stanowisko w styczniu 2019 roku, w Carrefour odpowiada m.in. za kompleksową strategię marketingową online i offline sieci, a także rozwój obszarów digital, e-commerce, IT oraz usług finansowych. W lutym 2020 roku nominowany na członka zarządu Carrefour Polska.

>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<

>> Dlaczego warto wziąć udział w kongresie? <<

>> Zapoznaj się z agendą kongresu <<

>> Zobacz listę prelegentów Retail & FMCG Congress 2021 <<

05.11.2024 / 11:06
StoryEditor
Zalando raportuje w trzecim kwartale znaczny wzrost wolumenu sprzedaży GMV, przychodów oraz zysków
Siedziba Zalando w Berlinie w Niemczech (Shutterstock)

Platforma modowa Zalando podaje, że wolumen brutto sprzedaży towarów (GMV) w trzecim kwartale wzrasta o 7,8 proc. do 3,5 mld euro, przychody rosną o 5,0 proc. do 2,4 mld euro. Skorygowany zysk EBIT wzrasta z 23 mln euro do 93 mln euro w kwartale, co stanowi marżę 3,9 proc.

Zalando odnotowało w trzecim kwartale silny wzrost w obu wektorach wzrostu Business-to-Consumer (B2C) i Business-to-Business (B2B), napędzany rosnącym popytem konsumentów na tle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 13:40
StoryEditor
Ekologiczny, nowoczesny, kompaktowy. Grupa Chorten otworzyła pierwszy sklep w nowej formule
Modelowy sklep Grupy Chorten przy ulicy Sportowej 33 w Choroszczy

Nowoczesne wyposażenie, systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu i digitalowa kampania promocyjna na otwarcie - to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy. Obiekt znajdujący się przy ulicy Sportowej 33, jest pierwszym punktem w odmienionej formule należącym do firmy. - Chcemy, by właśnie w ten sposób wyglądały sklepy przyszłości, które działają pod naszym logo - mówi Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.

Chorten - grupa polski sklepów spożywczych wywodząca się z Podlasia, stale poszerza działania na terenie naszego kraju. Aktualnie liczy ona ponad 2 800 punktów handlowych....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 12:30