18.05.2023 / 09:51
StoryEditor

Małgorzata Piekarska, dyrektor w Auchan Retail Polska, gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2023

Małgorzata Piekarska, Dyrektorka Marki / Klienta / Data / Digital / IT / Projektów Auchan Retail Polska
Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, konceptów, data, digital i IT w Auchan Retail Polska weźmie udział w tegorocznej edycji kongresu Retail Trends. Wydarzenie, organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl, odbędzie się 25 maja w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. To już ostatni moment, żeby zarejestrować się do udziału w kongresie.

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

Dyrektor marki, konceptów, data, digital i IT w Auchan Retail Polska zabierze głos w debacie „Wielkie sprzątanie. Strategie dla rynku e-commerce i e-grocery”. Poświęcona ona będzie analizie sytuacji na tym rynku po okresie boomu na zakupy robione przez internet. Zapytamy naszych prelegentów czego nauczył ich kryzys kosztowy. Zastanowimy się nad modelami biznesowymi w e-grocery, które rokują najlepiej. Wyznaczymy rolę cyfrowych kanałów sprzedaży w biznesie bazującym na fizycznych sklepach. Wreszcie nakreślimy perspektywy i scenariusze dla e-handlu na kolejne lata. 

Obok Małgorzaty Piekarskiej, od listopada 2021 r. piastującej stanowisko dyrektor marki, konceptów, data, digital i IT Auchan Retail Polska, w debacie uczestniczyć będą: 

  • Grzegorz Bielecki, Dyrektor Operacyjny, Frisco;
  • Paweł Głogowski, współzałożyciel Fyrtel.market;
  • Lukas Jeznach, ekspert Business Centre Club;
  • Kamil Kopania, Dyrektor Operacyjny, Anabru.

Kongres Retail Trends 2023, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się już 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.

Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

 


 

07.11.2024 / 14:28
StoryEditor
Reckitt sprzedaje swoje marki homecare. Kto powalczy o przejęcie Air Wick i Cillit Bang?
Cillit Bang, marka należąca do Reckitt Benckiser (fot. Shutterstock)

Brytyjski gigant produkujący m.in. artykułów gospodarstwa domowego, leki (np. Strepsils, Nurofen), jak również środki do higieny osobistej, Reckitt Benckiser planuje sprzedaż kluczowych marek z segmentu środków czystości – wśród zainteresowanych są wielkie fundusze inwestycyjne.

Fundusze inwestycyjne, takie jak Advent International i Apollo Global, należą do grona zainteresowanych przejęciem części aktywów Reckitt Benckiser z sektora środków czystości, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 18:20
StoryEditor
Jaka będzie inflacja w przyszłym roku? NBP zdradza szczegóły najnowszej projekcji
Budynek Narodowego Banku Polskiego w Warszawie (Shutterstock)

Listopadowa projekcja inflacji Narodowego Banku Polskiego zakłada, że w przyszłym roku znajdzie się ona powyżej celu, nawet w najbardziej optymistycznym wariancie. Lepiej ma być za dwa lata.

Projekcja zakłada, że przy niezmiennych stopach procentowych tegoroczna inflacja uplasuje się w przedziale 3,6 – 3,7 proc. To minimalnie więcej niż cel NBP, który zakłada poziom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 17:29