Maciej Łukowski związany jest z Jeronimo Martins od ponad 20 lat. Zanim został dyrektorem handlowym Biedronki, był jej dyrektorem finansowym. Dawniej przez sześć lat pracował w Portugalii, gdzie pełnił funkcje dyrektora finansowego oraz dyrektora handlowego sieci Recheio.
Podczas kongresu Retail Trends Maciej Łukowski wystąpi w debacie pt. "What’s next?! Wyzwania i szanse – scenariusze dla handlu i rynku FMCG w Polsce i regionie". W tej dyskusji oprócz przedstawiciela Biedronki wezmą udział również:
- Paweł Musiał, Prezes Zarządu, Profi Rom Food
- Victor J. Paterno, Prezes Zarządu, 7-Eleven Philippines
- Izabela Wisłocka, Wice-Dyrektor i lider zespołu Digital Ecosystems, PwC Polska
- Paweł Surówka, Prezes Zarządu, Grupa Eurocash
- Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający, Żabka Polska
- Karolina Zajdel-Pawlak, Dyrektor Zarządzająca NielsenIQ w Polsce
Kongres Retail Trends 2022 ma nie tylko zaprezentować najważniejsze i najciekawsze trendy kształtujące handel, przemysł i konsumenta, ale przede wszystkim wskazać, jak będą ewoluowały wyzwania stojące przed sektorem FMCG i kosmetycznym.
Każda edycja kongresu gromadzi kluczowe postaci polskiego rynku retail, FMCG i beauty. Nie tylko wśród prelegentów znajdują się uznani menedżerowie, eksperci, naukowcy i praktycy biznesu, którzy spotykają się, aby wymienić się wiedzą i doświadczeniami. To doskonała okazja, aby spotkać się z nimi, zaprezentować swoje produkty i usługi czy nawiązać kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości.
Organizatorem wydarzenia jest Wydawnictwo Gospodarcze - wydawca magazynu "Wiadomości Handlowe" raz portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl. Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie.
Więcej informacji, w tym program wydarzenia, listę gości oraz formularz zgłoszeniowy, znaleźć można na stronie: www.retailtrends.pl.
>> Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem Retail Trends 2022 <<
>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<