08.06.2021 / 10:44
StoryEditor

Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel, gościem specjalnym Retail & FMCG Congress 2021

Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu LOTTE Wedel (fot. materiały prasowe)
Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel, weźmie udział w jednej z debat podczas Retail & FMCG Congress 2021 - konferencji organizowanej przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę portalu wiadomoscihandlowe.pl. Wydarzenie zaplanowane na 15-16 czerwca odbędzie się w całości online.

Przedstawiciel Lotte Wedel wystąpi w debacie "Firmy FMCG znalazły odpowiedź na pandemię i zmiany konsumenckie" podczas drugiego dnia kongresu (16 czerwca).

Maciej Herman to absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. W Wedlu od 2008 roku. Z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zdobywał na stanowiskach komercyjnych w największych międzynarodowych firmach (Kompania Piwowarska, Frito Lay, Procter&Gamble).

Pod jego przewodnictwem Wedel stał się jedną z najszybciej rosnących firm słodyczowych w Polsce i sukcesywnie rozwija obecność za granicą. Pozycję kluczowego gracza odzwierciedlają nie tylko wyniki sprzedaży, ale także uzyskane wyróżnienia – m.in. tytuł „Najsilniejsza polska marka” w rankingu dziennika Rzeczpospolita, złota statuetka Effie za kampanię „W kuchni z Wedlem”, a także liczne nagrody w prestiżowych konkursach branżowych.

>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<

>> Dlaczego warto wziąć udział w kongresie? <<

>> Zapoznaj się z agendą kongresu <<

>> Zobacz listę prelegentów Retail & FMCG Congress 2021 <<

08.11.2024 / 10:13
StoryEditor
Poznaliśmy nową projekcję inflacji NBP! W raporcie jest mowa o wpływie rywalizacji Biedronki z Lidlem na ceny
W 2026 r. inflacja w Polsce powinna wrócić do celu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Inflacja konsumencka (CPI) wyniesie 3,7 proc. w tym roku, 5,6 proc. w roku 2025 oraz 2,7 proc. w roku 2026. To centralna ścieżka projekcji NBP, zakładająca odmrożenie cen nośników energii dla gospodarstw domowych - które jest scenariuszem raczej nierealnym, gdy weźmiemy pod uwagę deklaracje przedstawicieli rządu.

W piątek Narodowy Bank Polski opublikował najnowszy raport o inflacji. Listopadowa projekcja zakłada m.in., że inflacja bazowa według centralnej ścieżki ma wynieść w tym roku 4...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 10:05
StoryEditor
Amazon chce walczyć o klientów z Temu i Shein - uruchomił tani sklep Haul
Landing page Haula przypomina Shein i Temu nie tylko pod względem oferty i cen, ale też projektu

Amazon uruchomił sklep Haul, gdzie nacisk położony jest na sprzedaż tanich produktów - zupełnie jak w przypadku chińskich platform Temu i Shein. Haul jest skierowany jest do klientów, poszukujących “niewiarygodnych okazji i szalonych niskich cen”.

Amazon Haul jest odpowiedzią amerykańskiego giganta e-commerce na popularne chińskie platformy zakupowe, słynące z niskich cen. Haul jest obecnie dostępny wyłącznie jako aplikac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 18:50