02.06.2022 / 10:49
StoryEditor

Krajowy System e-Faktur wyzwaniem dla handlu? Nie czekaj, zapisz się na bezpłatne webinarium! [WEBINARIUM]

Rusza platforma KSeF (Shutterstok)
Od drugiego kwartału przyszłego roku Krajowy System e-Faktur będzie obowiązkowy dla wszystkich polskich przedsiębiorców. Oznacza to spore zmiany w sposobie wystawiania i zaakceptowania faktur – od tego momentu będzie odbywać się to w czasie rzeczywistym. Na transformację będzie musiał przygotować się również handel. O tym, w jaki sposób może to zrobić, porozmawiamy już w czwartek 9 czerwca podczas bezpłatnego webinarium pt. „Krajowy System e-Faktur. Jak handel powinien przygotować się na nadchodzące zmiany?”.

KSeF to platforma do wystawiania oraz otrzymywania faktur drogą elektroniczną. Co ważne, są one ustrukturyzowane do formatu xml. To kolejny po tzw. split payment czy JPK_VAT pomysłów Ministerstwa Finansów na walkę z karuzelami vatowskimi. Ustrukturyzowane faktury mają działać, przynajmniej na początku, jako jedna z kilku dopuszczalnych dokumentowania transakcji obok istniejących obecnie faktur elektronicznych i papierowych.

Wdrożenie nowego rozwiązania będzie sporym wyzwaniem dla biznesu, w tym także dla handlu. Dlatego nasi eksperci idą z pomocą branży i będą wyjaśniać, z czym wiąże się wdrożenie KSeF.

Już w czwartek 9 czerwca o godz. 10 odbędzie się webinarium pt. „Krajowy System e-Faktur. Jak handel powinien przygotować się na nadchodzące zmiany?”. Podczas webinarium wraz z zaproszonymi ekspertami porozmawiamy o samym wdrożeniu Krajowego Systemu e-Faktur. Zastanowimy się, co oznacza to dla handlu? W jaki sposób musi on się do tego wdrożenia przygotować? Jakie trudności mogą pojawić się po drodze? Jakie korzyści lub niebezpieczeństwa wiążą się ze wdrożeniem KSeF? Jakie technologie warto wykorzystywać do realizacji e-Faktur?

Swój udział w webinarium zapowiedzieli już Michał Sosnowski, operational director w firmie Exorigo Upos, Karol Stec, dyrektor ds. koordynacji projektów w POHiD oraz Wojciech Jaskuła, partner, ekspert podatkowy kancelarii Panteris.

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma Exorigo Upos. Na wydarzenie można zarejestrować się TUTAJ.

14.11.2024 / 11:17
StoryEditor
Eurocash twierdzi, że ma koszty pod kontrolą. Priorytetem zwiększanie marży
Eurocash (fot. Shutterstock)

Grupa Eurocash opublikowała wyniki po trzecim kwartale. I chociaż otwarcie przyznaje, że trudno będzie zrealizować założone cele finansowe, zaznacza, że koszty nie wzrosły istotnie, a dług netto firmy się zmniejszył.

Wyniki Eurocashu, delikatnie mówiąc, nie zachwycają. Firma miała w trzecim kwartale niższy przychód niż przed rokiem, a zysk netto spadł z poziomu 43,3 mln zł do 14,8 mln zł. Hu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 12:32
StoryEditor
Strategia KiK na rozwój w Polsce. Jan Skowron, CEO: Jesteśmy pierwszym dyskontem niespożywczym w Polsce, który uruchomił własny sklep internetowy
Jan Skowron, dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)

W zeszłym roku sieć KiK dokonała pionierskiego kroku, stając się pierwszym dyskontem niespożywczym w Polsce, który uruchomił własny sklep internetowy. Jak powiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Jan Skowron, dyrektor zarządzający KiK Polska, wejście w kanał e-commerce spotkało się z entuzjazmem klientów.

Rozwój e-commerce KiK w Polsce wspiera powstałe pod koniec ubiegłego roku, pierwsze centrum dystrybucyjne niemieckiego dyskontera na terenie naszego kraju. Jak informuje firma, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 23:01