16.05.2022 / 10:09
StoryEditor

Jaka będzie przyszłość branży handlowej i spożywczej? Ostatnie chwile rejestracji na Retail Trends 2022

Na zdj. poprzednia stacjonarna edycja kongresu Retail Trends (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
O najważniejszych trendach i wyzwaniach stojących przed handlem detalicznym i hurtowym, branżą spożywczą i kosmetyczną oraz producentami żywności i innych wyrobów FMCG będziemy rozmawiać już 24 maja 2022 r. w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton podczas organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze kongresu Retail Trends 2022. Wydarzenie połączy w jednym miejscu i czasie doskonale znane od lat konferencje branżowe: Kongres Rynku FMCG oraz Forum Branży Kosmetycznej.

Podczas tegorocznej edycji wydarzenia porozmawiamy o perspektywach dla rynku handlowego w obliczu wojny w Ukrainie, szalejącej inflacji i wciąż trwającej pandemii. Przyjrzymy się modelom biznesowym przyszłości oraz omówimy scenariusze dla handlu i rynku FMCG w Polsce i regionie. Nie zabraknie rozmów o strategiach firm, zielonej transformacji, ewolucji zachowań konsumenta, cyfrowych zakupach i wielu innych tematach istotnych dla branży retail i jej otoczenia. Goście zaproszeni na kongres postarają się odpowiedzieć na kluczowe pytania nurtujące przedstawicieli branży.

Uczestnicy kongresu nie tylko będą mogli śledzić debaty i oglądać prezentacje w salach tematycznych. W dodatkowej sali ukraińskiej pojawią się przedstawiciele największych ogólnokrajowych i regionalnych sieci sklepów oraz stacji paliw działających w Ukrainie. Do Warszawy przyjadą m.in. przedstawiciele sieci Epicentr (DIY), Sim23 (convenience store), ATB, Fozzy Group, Welyka Kieszenia, Tor-Ba, KOLO, Nasz Kraj/SPAR i WOG, którzy są zainteresowani nawiązaniem bezpośredniego kontaktu z polskimi firmami – producentami i dystrybutorami działającymi w branży FMCG.

Kongresowi Retail Trends 2022 towarzyszyć będzie Strefa Start-upów powered by foodtech.ac, realizowana wspólnie z akceleratorem start-upów Foodtech.ac. Pokaźne grono młodych firm zaprezentuje swoje produkty i pomysły biznesowe. Strefa Start-upów to kolejny projekt będący odpowiedzią na aktualne trendy w branży spożywczej, w tym na gwałtowny wzrost wartości rynku roślinnych zamienników produktów zwierzęcych (to właśnie ten obszar działalności dominuje u przedstawicieli zaproszonych start-upów).

Uczestnictwo w Retail Trends już zapowiedzieli uznani menedżerowie, naukowcy i praktycy biznesu. Wydarzenie będzie więc doskonałą okazją do tego, aby zaprezentować im swoje produkty i usługi oraz nawiązać kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości.

W kongresie Retail Trends 2022 potwierdzili swój udział w roli prelegentów m.in.:

- Witold Baran, Wiceprezes, Dyrektor Handlowy Netto Polska

- Wayne Hodson, Prezes Zarządu, SPAR Polska

- Marc Le Bozec, Managing Director, E.Leclerc Polska

- Maciej Łukowski, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy, Biedronka

- Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający, Żabka Polska

- Paweł Musiał, Prezes Zarządu, Profi Rom Food

- Victor J. Paterno, Prezes Zarządu, 7-Eleven Philippines

- Marta Pilczuk, Managing Director, Heinz Poland

- Robert Rękas, Prezes Zarządu, Lewiatan Holding

- Paweł Surówka, Prezes Zarządu, Grupa Eurocash

- Ewa Tumanow, Industry Manager Retail & eCommerce CEE, Meta

- Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu, Lidl Polska

Uwaga! Rejestracja na kongres Retail Trends 2022 możliwa będzie jedynie do 17 maja. Radzimy nie zwlekać z zapisami do ostatniej chwili.

>> Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem Retail Trends 2022 <<

>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<

Więcej informacji, w tym program wydarzenia, listę gości oraz formularz zgłoszeniowy, znaleźć można na stronie: www.retailtrends.pl.

 

05.11.2024 / 12:15
StoryEditor
Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka o pracy w Wigilię: zmiana obecnego konsensusu jest trudna, ktoś zostałby pokrzywdzony
Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka (fot. mat. prasowe)

Mamy w Polsce od wielu lat konsensus, zakładający pracę sklepów w Wigilię do godz. 14. Zmiana tego byłaby trudna, któraś ze stron zostałaby pokrzywdzona - przyznaje Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka, odpowiadając na pytanie portalu wiadomoscihandlowe.pl.

W trakcie wtorkowej konferencji Żabki zadaliśmy prezesowi Tomaszowi Suchańskiemu pytanie o pracę w handlowców w Wigilię. Czy dzień ten, zgodnie z propozycją posłów Lewicy, powin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 13:24
StoryEditor
Rosnące koszty i ZUS największymi obawami mikro i małych firm w Polsce [ANALITYCY]
Według raportu UCE Research rosnące koszty i ZUS największymi obawami mikro i małych firm w Polsce (fot. Shutterstock)

Według najnowszego raportu UCE Research i kancelarii ProPrawni "Bieżące obawy i lęki mikrofirm oraz małych przedsiębiorstw w Polsce", mikro i małe firmy w Polsce zmagają się z wieloma obawami dotyczącymi swojej działalności. Największym zmartwieniem dla ankietowanych okazały się stale rosnące koszty operacyjne.

Aż 36,7 proc. przedsiębiorców wymieniło wzrost kosztów operacyjnych jako największe zagrożenie. - Zwiększenie kosztów prowadzenia działalności budzi najczęstsze obawy, bo bezpoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2024 21:17