15.05.2023 / 11:17
StoryEditor

Dariusz Sinkiewicz, CEO Lagardère Travel Retail Polska, gościem specjalnym kongresu Retail Trends

Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail Polska, gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2023 (fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl)
Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji Lagardère Travel Retail Polska, weźmie udział w tegorocznej edycji kongresu Retail Trends. Wydarzenie, organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl, odbędzie się 25 maja w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. Chcesz poznać opinie ekspertów na temat wyzwań, z którymi mierzy się handel? Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie. 

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

Dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail Polska, zabierze głos w debacie „Resilient & Green Retail". Jej uczestnicy będą rozmawiać o budowaniu odporności firm w czasach niepewności i chaosu. Prelegenci podzielą się doświadczeniami w tym zakresie. Odpowiedzą na pytanie, jakie strategie biznesowe najlepiej sprawdzają się w takich okolicznościach i pozwalają budować przewagi konkurencyjne.

Tematem do dyskusji będą także kwestie związane z obszarem HR i elastycznością modeli zatrudnienia. W trakcie debaty zastanowimy się nad tym, na ile mocno kryzys kosztowy przyspieszy transformację cyfrową. Porozmawiamy również o tym, jak odnaleźć się w nowych warunkach i przełożyć nowe możliwości na ofertę lepiej dostosowaną do oczekiwań nowego konsumenta. 

Udział w tej debacie potwierdzili dotychczas:

  • Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych i Innowacji, Lagardère Travel Retail Polska;
  • Krzysztof Tokarz, prezes zarządu, GK Specjał;
  • Malgorzata Bochenek, Country Business Development and Transformation Manager, Ikea;
  • Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel;
  • Andrzej Izraelski, dyrektor handlowy, członek zarządu, Lewiatan Holding;
  • Karolina Tarnawska, Global Indirect Procurement Director, Grupa Pepco;
  • Przedstawiciel Mintel

Kim jest Dariusz Sinkiewicz?

Dariusz Sinkiewicz pełni funkcję CEO linii Travel Essentials w spółce Lagardere Travel Retail Polska od blisko siedmiu lat. Wcześniej odpowiadał za finanse w kilku firmach (w tym w tej, z którą jest związany obecnie). Był CFO w Circle K. Wcześniej pracował na analogicznym stanowisku w Lagardère Travel Retail Polska oraz FM Logistic Polska.

Początek jego ścieżki zawodowej związany był z Tesco Polska, gdzie spędził siedem lat, rozwijając karierę w dziale finansów.

Dariusz Sinkiewicz jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu i posiadaczem dwóch dyplomów – magistra kierunku finanse i zarządzanie oraz licencjata kierunku marketing.

Kongres Retail Trends 2023, organizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze, odbędzie się 25 maja 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim k. Warszawy.

Więcej informacji (w tym pełny program wydarzenia): www.retailtrends.pl

>> Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na kongres Retail Trends 2023 <<

 

01.04.2025 / 22:14
StoryEditor
Wręczyliśmy najważniejsze nagrody polskiego handlu! Poznaj laureatów Retail Business Awards 2025
Laureaci Retail Business Awards 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Nagrody Retail Business Awards przyznawane są wspólnie przez Business Centre Club oraz Wydawnictwo Gospodarcze już od ponad pięciu lat. To pierwsze tak prestiżowe wyróżnienia gospodarcze dedykowane przedsiębiorcom z branży handlu detalicznego i hurtowego, a także sektora FMCG w Polsce. Oto lista tegorocznych laureatów.

Nagrody Retail Business Awards mają na celu promocję sektora handlu i wzmocnienie jego wizerunku, jako branży mającej potężny wkład w rozwój polskiej gospodarki i jej innowac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 15:37
StoryEditor
Polacy będą oglądać każdą złotówkę przed Wielkanocą. Ile wydadzą na zakupy?
Słodycze wielkanocne (fot. Shutterstock)

Prawie połowa zbadanych przez Providenta respondentów twierdzi, że wyda na tegoroczną Wielkanoc tyle samo co w zeszłym roku. Jedna trzecia jest przekonana, że będzie musiała zapłacić więcej.

Co piąty badany zamierza w tym roku zamknąć wydatki w kwocie 200 zł. Najczęściej (24,2 proc.) badani deklarują, że na Wielkanoc przeznaczą kwotę mieszczącą się w przedziale 451-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 06:45