Przedstawiciel sieci Żabka wystąpi w debacie "Agile Retail. Nowa rzeczywistość w handlu detalicznym" podczas pierwszego dnia kongresu (15 czerwca).
Adam Manikowski stanowisko dyrektora zarządzającego Żabka Polska objął wraz z początkiem stycznia 2021 r. Od tej pory jest odpowiedzialny za całą jednostkę biznesową Żabka Polska, w tym za bilans ewentualnych zysków i strat największej sieci convenience w Polsce.
Wcześniej, w czerwcu 2018 r. Adam Manikowski objął funkcje członka zarządu oraz dyrektora operacyjnego (Chief Operations Officer) w firmie Żabka Polska. Tym samym był odpowiedzialny za zarządzanie zespołami: sprzedaży, logistyki, ekspansji oraz technicznym.
Adam Manikowski ma szerokie doświadczenie w handlu detalicznym, szczególnie w segmentach dyskontowym i wieloformatowym. W marcu 2017 dołączył do zespołu największego koncernu handlowego na świecie, czyli sieci Walmart. W kanadyjskim oddziale giganta pracował przez ostatnie dwa lata pełniąc funkcję wiceprezesa ds. marketingu.
Zanim dołączył do Walmart, zajmował kluczowe stanowiska w działach Marketingu i Operacji Tesco w Europie i Chinach. Z brytyjskim detalistą był związany wiele lat, gdzie najpierw jako Chief Operations Officer wspierał rozwój sieci w Chinach, a następnie objął stanowisko prezesa i dyrektora zarządzającego Tesco Polska, gdzie był odpowiedzialny za podstawową działalność w formatach multi‑store i e‑commerce.
Początki kariery Adama Manikowskiego związane są ze strukturami operacyjnymi jednego z największych operatorów detalicznych w Europie Środkowej, czyli należącej do Grupy Jeronimo Martins sieci sklepów Biedronka, gdzie finalnie zajmował stanowisko Chief Marketing Officer.
>> Kliknij tutaj, aby wziąć udział w kongresie <<
>> Dlaczego warto wziąć udział w kongresie? <<
>> Zapoznaj się z agendą kongresu <<
>> Zobacz listę prelegentów Retail & FMCG Congress 2021 <<