Adam Manikowski podczas kongresu wystąpi w debacie pt. „What’s next?! Wyzwania i szanse – scenariusze dla handlu i rynku FMCG w Polsce i regionie”
Nasz gość specjalny to jeden z najbardziej doświadczonych menedżerów w branży handlowej. Przez ponad osiem lat związany z Jeronimo Martins Polska, gdzie przechodził kilka szczebli kariery, pod koniec piastując funkcję szefa marketingu. Cztery lata pracował w polskich i międzynarodowych strukturach Tesco, następnie w kanadyjskim oddziale sieci Walmart. Od blisko czterech lat związany jest z siecią Żabka, od stycznia 2021 r. pełni funkcję dyrektora zarządzającego.
Kongres Retail Trends 2022 ma nie tylko zaprezentować najważniejsze i najciekawsze trendy kształtujące handel, przemysł i konsumenta, ale przede wszystkim wskazać, jak będą ewoluowały wyzwania stojące przed sektorem FMCG i kosmetycznym.
Każda edycja kongresu gromadzi kluczowe postaci polskiego rynku retail, FMCG i beauty. Nie tylko wśród prelegentów znajdują się uznani menedżerowie, eksperci, naukowcy i praktycy biznesu, którzy spotykają się, aby wymienić się wiedzą i doświadczeniami. To doskonała okazja, aby spotkać się z nimi, zaprezentować swoje produkty i usługi czy nawiązać kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości.
Organizatorem wydarzenia jest Wydawnictwo Gospodarcze - wydawca magazynu "Wiadomości Handlowe" raz portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl. Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie.
Więcej informacji, w tym program wydarzenia, listę gości oraz formularz zgłoszeniowy, znaleźć można na stronie: www.retailtrends.pl.
>> Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem Retail Trends 2022 <<
>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<