Podczas wydarzenia, Prezes Magda Takmadżan podkreśliła: "Nasze zupy to połączenie tradycji i nowoczesności. Powolny wywar, naturalne składniki i ciekawe kompozycje smakowe to nasza odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów szukających zdrowych i smacznych rozwiązań."
To właśnie innowacyjne zupy, oparte na powolnie gotowanych wywarach drobiowych, wołowych i króliczych, oraz nowy sos demi-glace przyciągnęły największą uwagę odwiedzających.
Firma zaprezentowała również ofertę dla gastronomii oraz wyraziła otwartość na współpracę z sieciami handlowymi w zakresie tworzenia produktów pod marką własną.
Udział w targach potwierdził duży potencjał rozwoju marki Matthias na rynku produktów pod marką własną. Firma, łącząc tradycyjne rzemiosło z nowoczesnymi technologiami, oferuje produkty najwyższej jakości, które odpowiadają na aktualne trendy konsumenckie.
Stoisko firmy Matthias przyciągało uwagę nowoczesnym designem i atrakcyjną ekspozycją produktów. Pozwoliło odwiedzającym skosztować nowości, jak również stałych pozycji w ofercie producenta. Odwiedzający stoisko przedstawiciele firm mogli porozmawiać zarówno o rozpoczęciu dystrybucji produktów firmy, jak również o współpracy przy produkcji marek własnych.