Rozmowy i biznesy skupią się na tworzeniu nowej oferty marek własnych odpowiadającej na oczekiwania konsumentów. Produkty wysokiej jakości zwrócą uwagę także hurtowników, przedstawicieli restauracji, hoteli i stacji paliw. Wstęp dla przedstawicieli branży jest bezpłatny po rejestracji, która trwa do 5 listopada.
Rejestracja trwa na https://www.futureprivatelabels.pl/
– Targi Marek Własnych mocno się rozwijają. Ta edycja zajmie dwa razy większą powierzchnię niż ubiegłoroczna, więcej firm zaprezentuje swoją ofertę. Propozycje wystawców są o wiele bardziej różnorodne, widocznie odpowiadają na najnowsze trendy i oczekiwania konsumentów. Mówię o wysokiej jakości, oryginalności, ekologii, ochronie środowiska, także prozdrowotnym trybie życia – zaznacza Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce. – Zapowiadają się dwa dni bardzo konkretnych biznesowych rozmów o nowej ofercie dla konsumentów.
Formuła wydarzenia pozostaje niezmienna. Spotkania b2b wystawca - kupiec odbywają się zgodnie z ustalonym harmonogramem. Co więcej, targi otwarte są także dla związanych z branżą, m.in. dla hurtowników, przedstawicieli restauracji, hoteli i stacji paliw. – Każdy, kto widzi potencjał w nowych produktach sektorów spożywczego, kosmetycznego, chemii gospodarczej, artykułów higienicznych znajdzie tutaj unikatowe propozycje – dodaje Jakub Nogaj, menadżer projektu w Targach Kielce.
Bogactwo produktów dla marek własnych w Kielcach
Targi Marek Własnych to szansa na zapoznanie się z bogatą ofertą producentów i dostawców z 12 krajów, m.in. z Polski, Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Chin, Tunezji, Chorwacji, Czech. Największe stoiska przygotowują Krajowa Grupa Spożywcza oraz Czech Trade – z 9 czeskimi firmami. Produkty spożywcze – świeże, mrożone, gotowe dania, wędliny i wyroby mięsne, słodycze, zdrowe przekąski, produkty mleczne, a także artykuły higieniczne, chemia gospodarcza, kosmetyki, a nawet akcesoria dla zwierząt domowych – zaskoczą różnorodnością i wysoką jakością. Wśród oryginalnych propozycji pojawią się takie produkty jak liofilizowane chipsy z kurczaka, piwa rzemieślnicze, pieluszki dla psów, czy bezsojowe alternatywy dla mięsa.
Strefa kupiecka z międzynarodowymi sieciami w Kielcach
Wśród uczestników targów znajdą się kupcy z dużych sieci handlowych w Polsce, takich jak Dino, Lewiatan Holding czy Eurocash – właściciel jednej czwartej wszystkich sklepów spożywczych w kraju, a także przedstawiciele zagranicznych firm, m.in. z Izraela, Azerbejdżanu, Włoch czy Tunezji. Rejestracja dla przedstawicieli kolejnych sieci jest nadal otwarta.
Forum Marek Własnych z wybitnymi ekspertami
Oprócz biznesowych spotkań, targom towarzyszyć będą wydarzenia wpływające na rozwój branży. – Forum Marek Własnych, organizowane we współpracy z firmą Ewa-Bis Marka Marca i Michałem Sadeckim z MSL Consulting, poruszy najważniejsze tematy związane z rynkiem marek własnych – zapowiada Jakub Nogaj. Na scenie pojawią się przedstawiciele czołowych firm, takich jak KPH Społem, SPS Handel, Iglotex, Dawtona, Lewiatan Holding. Debatę główną poprowadzi Robert Krzak, senior advisor w EY Polska. – Marka własna odróżnia sieć od innych graczy rynkowych, daje możliwość budowania percepcji cenowej, budowania percepcji jakości. Jest absolutnie nieodłącznym elementem potencjalnego sukcesu każdej sieci – podkreśla ekspert rynku handlu.
Branża mięsna spotka się w Kielcach
Targom Marek Własnych towarzyszą też wydarzenia dla branży mięsnej - Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz konkursu Smak Jakości, które organizuje miesięcznik „Rzeźnik Polski”. Stanowią platformę do nawiązywania biznesowych relacji na linii producent – sieci handlowe. Jednocześnie z targami 6 i 7 listopada odbywać się będzie konferencja Xpand, która będzie dotyczyć współpracy z przedsiębiorstwami z Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu.
Kompleksowe targi dla rozwoju marek własnych
- Targi Marek Własnych wraz z wydarzeniami towarzyszącymi to solidny krok do nawiązania relacji biznesowych, wejścia z produktami do sieci, stworzenia nowej oferty dla klientów, zdobycia wiedzy i odkrycia nowych trendów na rynku. To wydarzenie kompleksowe w pełni odpowiadające na oczekiwania branż zainteresowanych marką własną. Zapraszamy 6 i 7 listopada do Targów Kielce – zaznacza Jakub Nogaj, menadżer wydarzenia.
Rejestracja na futureprivatelabels.pl trwa do 5 listopada, wstęp dla przedstawicieli branży po rejestracji jest płatny. W dni targów wstęp będzie płatny na miejscu.