18.10.2023 / 13:07
StoryEditor

Branża spożywcza musi działać natychmiast. My stawiamy na czysty skład

506013
fot. Materiał Partnera
505957
fot. Materiał Partnera
505958
fot. Materiał Partnera
505959
fot. Materiał Partnera
506013
505957
505958
505959
Targi Anuga 2023 to ważne wydarzenie dla branży spożywczej. Jakie ma Pan po nich refleksje?
image
FOTO: fot. Materiał Partnera
Adam Nienałtowski, dyrektor zarządzający Skłodowscy: Tegoroczne targi Anuga były poświęcone istocie zrównoważonego rozwoju w produkcji żywności. To temat, który jest nam bardzo bliski, bo w misji i wizji naszej firmy mówimy jasno: Zwracamy uwagę na wymagania i wartości klientów we współczesnym świecie, a współpraca z zaufanymi dostawcami i hodowcami bydła pozwala nam tworzyć bezpieczny i wysokiej jakości produkt.

Kierunek, jaki obraliśmy i zmiany, które planujemy, wymagają od nas gotowości na ogromne wyzwania. Już teraz krok po kroku wprowadzamy nowe rozwiązania. To wszystko bardzo dobrze można zebrać pod hasłem “zrównoważony rozwój”, bo z pewnością dąży do rozwoju, ale w sposób przemyślany i dobrze zaplanowany pod kątem dbałości o środowisko. Nasi Klienci to cenią.

Z pewnością odwiedziło Was wielu przedsiębiorców zainteresowanych “private label”.

Zdecydowanie. A dzięki temu, że podkreślamy nasze trwałe relacje z Klientami i Partnerami, chętniej rozmawiają o współpracy. Nie dziwię się — to pozwala nam w końcu lepiej odpowiadać na ich indywidualne potrzeby i współtworzyć z nimi produkty, które w pełni odpowiadają Konsumentom na ich rynku.

Często mówicie — jako Skłodowscy — o “czystym składzie”. Co to dla Was oznacza?

To dla nas połączenie troski o zdrowie konsumenta z odpowiedzialnością wobec środowiska. W erze, gdzie na sklepowych półkach dominują produkty z długimi listami składników, my stawiamy na prostotę i autentyczność. Nasze burgery to 100% wołowiny, bez dodatków i konserwantów. Dzięki technologii mrożenia szokowego IQF możemy dostarczać produkt, który jest nie tylko smaczny, ale przede wszystkim zdrowy.

Jakie wyzwania i możliwości dla branży spożywczej dostrzegacie w najbliższych latach?

W dobie rosnącej świadomości konsumenckiej, klienci poszukują produktów sprawdzonych. Zwracają uwagę na bezpieczny skład i pochodzenie. Z tego powodu, jakość, lokalność produkcji oraz transparentność stały się kluczowe. Nasza filozofia opiera się na tworzeniu produktów, które są zgodne z oczekiwaniami konsumentów, jednocześnie wpisując się w globalne trendy na rynku spożywczym. Jednym zdaniem: musimy jako branża działać natychmiast w celu zoptymalizowania naszych działań w tym kierunku.

Podczas targów zaprezentowaliście kilka dań z wykorzystaniem Waszych burgerów. Co to były za potrawy?

Obok kraftowych burgerów w wydaniu street food, hitem menu był chrupiący burger Façon Bouchère na pietruszkowym puree z sosem demi-glace i to już po raz kolejny! To wielu udowodniło, że burgery 100% wołowiny Skłodowscy sprawdzają się idealnie nie tylko w food-trucku, ale i w eleganckiej restauracji.

21. listopad 2024 18:47