Kierunek, jaki obraliśmy i zmiany, które planujemy, wymagają od nas gotowości na ogromne wyzwania. Już teraz krok po kroku wprowadzamy nowe rozwiązania. To wszystko bardzo dobrze można zebrać pod hasłem “zrównoważony rozwój”, bo z pewnością dąży do rozwoju, ale w sposób przemyślany i dobrze zaplanowany pod kątem dbałości o środowisko. Nasi Klienci to cenią.
Z pewnością odwiedziło Was wielu przedsiębiorców zainteresowanych “private label”.
Zdecydowanie. A dzięki temu, że podkreślamy nasze trwałe relacje z Klientami i Partnerami, chętniej rozmawiają o współpracy. Nie dziwię się — to pozwala nam w końcu lepiej odpowiadać na ich indywidualne potrzeby i współtworzyć z nimi produkty, które w pełni odpowiadają Konsumentom na ich rynku.
Często mówicie — jako Skłodowscy — o “czystym składzie”. Co to dla Was oznacza?
To dla nas połączenie troski o zdrowie konsumenta z odpowiedzialnością wobec środowiska. W erze, gdzie na sklepowych półkach dominują produkty z długimi listami składników, my stawiamy na prostotę i autentyczność. Nasze burgery to 100% wołowiny, bez dodatków i konserwantów. Dzięki technologii mrożenia szokowego IQF możemy dostarczać produkt, który jest nie tylko smaczny, ale przede wszystkim zdrowy.
Jakie wyzwania i możliwości dla branży spożywczej dostrzegacie w najbliższych latach?
W dobie rosnącej świadomości konsumenckiej, klienci poszukują produktów sprawdzonych. Zwracają uwagę na bezpieczny skład i pochodzenie. Z tego powodu, jakość, lokalność produkcji oraz transparentność stały się kluczowe. Nasza filozofia opiera się na tworzeniu produktów, które są zgodne z oczekiwaniami konsumentów, jednocześnie wpisując się w globalne trendy na rynku spożywczym. Jednym zdaniem: musimy jako branża działać natychmiast w celu zoptymalizowania naszych działań w tym kierunku.
Podczas targów zaprezentowaliście kilka dań z wykorzystaniem Waszych burgerów. Co to były za potrawy?
Obok kraftowych burgerów w wydaniu street food, hitem menu był chrupiący burger Façon Bouchère na pietruszkowym puree z sosem demi-glace i to już po raz kolejny! To wielu udowodniło, że burgery 100% wołowiny Skłodowscy sprawdzają się idealnie nie tylko w food-trucku, ale i w eleganckiej restauracji.