Z pełną listą nominowanych projektów, wraz z podziałem na kategorie można zapoznać się na stronie konkursu PRCH Retail Awards.
- Wysoki poziom zgłoszonych aplikacji jest potwierdzeniem jakości i prestiżu nagród PRCH Retail Awards, które są najważniejszymi wyróżnieniami w branży. Bardzo dziękuję członkom jury za czas poświęcony na rzetelną i merytoryczną ocenę, a aplikującym firmom za doskonałe projekty. Już dziś zapraszam do uczestnictwa w uroczystej gali, która odbędzie się 16 listopada w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie – mówi Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Projekty można było zgłaszać w kategoriach podzielonych na biznesowo-strategiczne oraz marketingowe. W grupie biznesowo-strategicznej jury nominowało 26 aplikacji, a w kategoriach marketingowych 58 projektów. W tym roku w konkursie debiutują 3 nowe kategorie: „największe wyzwanie” (the biggest challenge), „marketing otwarcia retail parków” oraz „kampania b2b roku - działania na rzecz najemców”.
Każda ze zgłoszonych aplikacji była oceniana według precyzyjnych kryteriów, za które przyznawane są punkty. W każdej kategorii, spośród nominowanych projektów jury może przyznać maksymalnie 1 złotą i 2 srebrne nagrody. By tak się stało projekt musi uzyskać określoną liczbę punktów.
W przypadku, gdy żaden z projektów nie przekroczy wymaganego pułapu punktowego, nagrodyw takiej kategorii nie zostaną przyznane.
- Zgłoszenia w tegorocznej edycji konkursu to prawdziwa paleta różnorodnych projektów, które udowadniają, że marketing galerii handlowych to proces wielowymiarowy, prowadzony świadomie i kompleksowo. Centra handlowe doskonale wiedzą, jak wykorzystywać potencjał nowych technologii, siły influencerów czy aktualnych trendów oraz przewodnich wartości i w oparciu o nie tworzyć niesamowite kampanie, wydarzenia oraz projekty. Nie boją się eksperymentować i wychodzić z nowatorskimi pomysłami. Warto podkreślić również nowe kategorie, szczególnie „Kampania B2B – budowanie relacji z najemcami”. Współpraca i nastawienie na jakość relacji z najemcami to obecnie bardzo istotny kierunek w rozwoju całej branży. Dlatego bardzo cieszy fakt, że w tej kategorii pojawiło się wiele ciekawych i inspirujących aplikacji - ocenia Paulina Szymczukiewicz, przewodnicząca jury oceniającego aplikacje marketingowe oraz Head of Marketing Sierra Balmain.
- Co roku aplikacje są merytorycznie coraz lepiej przygotowane. W dużym stopniu odzwierciedlają trendy i zmiany które obserwujemy na rynku. Osobiście jednak, każdą z tych aplikacji traktuję jak oddzielną historię opowiadającą o jakimś szczególnym wydarzeniu w życiu centrum handlowego lub lokalnej społeczności, o wyzwaniu któremu zespół zarządzający musiał sprostać czy szerokim spojrzeniu na tematy związane z ochroną środowiska. Zagłębianie się w te historie jest niezmiernie ciekawe i wciągające – dodaje Rafał Giersz, przewodniczący jury oceniającego aplikacje biznesowo-strategiczne i dyrektor Chapman Taylor.
W XIV edycji PRCH Retail Awards projekty konkursowe weryfikuje grono 25 członków jury, podzielonych na trzy grupy oceniające: kampanie marketingowe obiektów, działania biznesowe oraz jury strategiczne. Rolą tego ostatniego jest wskazanie laureatów nagród specjalnych jury, którzy zasługują na uznanie z uwagi na innowacyjne podejście i kreowanie trendów w branży. Z sylwetkami wszystkich członków jury można zapoznać się tutaj.
Patroni medialni: ISB News, Wiadomości Handlowe, SCF Magazine i SCF News, Omnichannel News, Property News, Europa Property, Proto, Across Magazine, Warsaw Business Journal i TOP Woman in Real Estate.
*****
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad
200 członków działających w branży miejsc handlu i usług. To wiodąca organizacja pozarządowa, działająca na rzecz rozwoju branży, wspierająca i reprezentująca członków w środowisku biznesowym, politycznym
i społecznym w celu tworzenia nowoczesnych miejsc handlu, usług, kultury i unikatowych doświadczeń konsumenckich.