- Gala PRCH Retail Awards podsumowała jubileuszową, XV edycję konkursu. Spośród 113 nominacji jury przyznało aż 45 nagród, co pokazuje znakomity poziom zgłoszonych aplikacji. Bardzo dziękuję członkom jury za ich trudną pracę i zaangażowanie, a aplikującym firmom gratuluję doskonałych projektów. Dziękuję też wszystkim uczestnikom gali za obecność i doskonałą atmosferę, która towarzyszyła wręczaniu nagród. Już dziś zapraszam wszystkie firmy działające w branży obiektów handlowych do udziału w kolejnej, XVI edycji konkursu – mówi Marcin Klammer, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Uroczysta gala konkursu PRCH Retail Awards odbyła się w Fortecy Kręgliccy. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 300 gości, m.in. prezesów, dyrektorów zarządzających oraz dyrektorów marketingu firm członkowskich PRCH. Na gali byli obecni przedstawiciele obiektów handlowych (właściciele, zarządcy, deweloperzy, inwestorzy), sieci handlowych oraz firm oferujących produkty i usługi na rynku nieruchomości komercyjnych.
Lista laureatów - Złote Nagrody
Obiekt handlowy roku – best performance: za Centrum Handlowe Wroclavia we Wrocławiu, dla Unibail-Rodamco Polska.
Przebudowa/rozbudowa/modernizacja obiektu handlowego: za centrum handlowe Promenada w Warszawie, dla G-City Poland.
Rekomercjalizacja roku: za centrum handlowe Westfield Mokotów w Warszawie, dla Unibail-Rodamco Polska.
Osiągnięcia ESG roku: za działania Unibail Rodamco Westfield, dla Unibail-Rodamco Polska.
Rozwiązania dla obiektów handlowych: za program At Your Service, dla Apsys Polska.
Dyrektor roku obiektu handlowego: dla Grzegorza Filipczyka, dyrektora Libero Katowice, Echo Investment. B2B – działania na rzecz najemców: za program Better2gether, dla Apsys Polska.
Działania lojalizujące klientów: za aplikację programu lojalnościowego Sloneczna.app w Galerii Słonecznej w Radomiu, dla White Star Real Estate.
Działania roku w social media: za kampanię social media z wykorzystaniem narzędzi AI dla 7 obiektów - Centra handlowe przyszłości, dla Sierra Balmain.
Kampania otwarcia/przebudowy/modernizacji roku: za bezinwazyjną modernizację strefy atrium Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu, dla EPP.
The biggest challenge w marketingu: za projekt „Roboty drogowe” zrealizowany w Manufakturze w Łodzi, dla Apsys Polska.
Działania roku na rzecz lokalnej społeczności: za projekt „Biustowniczki”, dla G-City Poland.
Marketing manager roku obiektu handlowego: dla Moniki Długosz-Łempickiej z Manufaktury w Łodzi, Apsys Polska.
Agencja marketingowa/eventowa/PR roku: dla agencji Very Well.
Lista laureatów - Srebrne Nagrody
Nowy park handlowy roku: 2 równorzędne nagrody:
za M Park w Iławie, dla LCP Properties
oraz
za Vendo Park w Koninie, dla TREI Real Estate Poland.
Park handlowy roku – best performance: za M Park w Ząbkowicach Śląskich, dla LCP Properties.
Obiekt handlowy roku – best performance: 2 równorzędne nagrody:
za Centrum Handlowe Galaxy w Szczecinie, dla EPP
oraz
za Libero Katowice, dla Echo Investment.
Przebudowa/rozbudowa/modernizacja obiektu handlowego: 2 równorzędne nagrody:
za Galerię Echo w Kielcach, dla EPP
oraz
za Centrum Janki, wspólnie dla Cromwell Property Group, Star Capital Finance i Apsys Polska.
Rekomercjalizacja roku: za Galerię nad Jeziorem w Koninie, dla Sierra Balmain.
Osiągnięcia ESG roku: 2 równorzędne nagrody:
za Manufakturę w Łodzi, dla Apsys Polska
oraz
za 14 centrów handlowych NEPI Rockcastle w Polsce, dla NEPI Rockcastle.
The biggest challenge w działaniach biznesowych: 2 równorzędne nagrody:
za rebranding portfela parków handlowych LCP na M Park, dla LCP Properties
oraz
za Fort Wola w Warszawie, dla Mayland Real Estate.
Rozwiązania dla obiektów handlowych: 2 równorzędne nagrody:
za projekt Singu, dla Velis Ret
oraz
za projekt Times Square w Galerii Katowickiej, dla Screen Network.
Komunikacja ESG roku: 2 równorzędne nagrody:
za kampanię „Dobrze nam w zielonym” w Centrum Janki, wspólnie dla: Cromwell Property Group, Star Capital Finance i Apsys Polska
oraz
za projekt Róż się! w Domu Mody Klif w Warszawie, dla Cushman & Wakefield.
Działania roku w social media: 2 równorzędne nagrody:
za projekt Food Fyrtel: Food, Friends i Fun w social mediach w galerii Posnania w Poznaniu, dla Apsys Polska
oraz
za #KIERUNEKJURAJSKA w Galerii Jurajska w Częstochowie, dla GTC.
Kampania wizerunkowa roku: 2 równorzędne nagrody:
za projekt 600 obrazów na 600 lat Łodzi w Manufakturze, dla Apsys Polska
oraz
za projekt Ikony Posnanii w galerii Posnania w Poznaniu, dla Apsys Polska.
Kampania prosprzedażowa roku: za projekt Manufaktura na talerzu, Manufaktura Łódź, dla Apsys Polska.
Kampania otwarcia/przebudowy/modernizacji roku: za projekt Otwarci na całego, sprawdź co nowego! w centrum handlowym Promenada w Warszawie, dla G-City Poland.
Działania roku na rzecz lokalnej społeczności: 2 równorzędne nagrody:
za projekt Summer Bucket List w Elektrowni Powiśle w Warszawie, dla White Star Real Estate
oraz
za projekt „Młodzi przy Browarze” w Starym Browarze w Poznaniu, dla Fortis Centrum ARDEA.
Wydarzenie (event) roku: 2 równorzędne nagrody:
za projekt Hucznie szastamy kasą! 10-te urodziny Galerii Katowickiej, dla Apsys Polska
oraz
za projekt Koncertowe 600-lecie Łodzi w Manufakturze, dla Apsys Polska.
Agencja marketingowa/eventowa/PR roku: 2 równorzędne nagrody:
dla Focus Agency
oraz
dla Golden Rocket Agency Dawid Prymas.
Nagrody specjalne jury
W XV edycji PRCH Retail Awards jury strategiczne przyznało dodatkowo 3 nagrody specjalne dla projektów, które wyróżniły się w tegorocznym konkursie. Otrzymały je: Apsys Polska za projekt „Roboty drogowe”, G-City Poland za rozbudowę centrum handlowego Promenada w Warszawie oraz Carrefour Polska za rozbudowę obiektu Sonata Park w Sochaczewie.
Nagroda Zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych
Zarząd Polskiej Rady Centrów Handlowych dodatkowo, poza konkursem, postanowił uhonorować Przemysława Dwojaka, Senior Client Business Partnera w GfK – An NIQ Company, nagrodą za wieloletni wkład merytoryczny w poznanie oraz rozwój sektora centrów handlowych w Polsce, a także szerzenie wiedzy na temat branży.
Partnerzy PRCH Retail Awards:
Respect Energy – partner główny, LedLIVE – partner technologiczny, Apsys Polska, Nepi Rockcastle, EVER Grupa – partnerzy VIP, Grupa Impel - oficjalna ochrona wydarzenia, Diversey, Grupa Reesco, Instytut Monitorowania Mediów, Very Well, Pakar Service, MK Illumination, Agencja Marketingowa Emblemat - partnerzy wydarzenia oraz Fundacja Ronalda McDonalda, partner charytatywny.
Patroni medialni PRCH Retail Awards:
Agencja informacyjna ISBnews, SCF Magazine i SCF News/Retailne.pl, Omnichannel News i Omnichannel Voice, Wiadomości Handlowe, PropertyNews.pl, DlaHandlu.pl, EuropaProperty.com, Galerie Handlowe, PRoto, Warsaw Business Journal oraz Top Woman in real estate.
***
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 członków działających w branży miejsc handlu i usług. To wiodąca organizacja pozarządowa, od ponad 20 lat działająca na rzecz rozwoju branży, wspierająca i reprezentująca członków w środowisku biznesowym, politycznym i społecznym w celu tworzenia nowoczesnych miejsc handlu, usług, kultury i unikatowych doświadczeń konsumenckich.