Z pełną listą nominowanych projektów, wraz z podziałem na kategorie można zapoznać się na stronie konkursu PRCH Retail Awards.
Projekty można było zgłaszać w kategoriach podzielonych na biznesowo-strategiczne oraz marketingowe. W grupie biznesowo-strategicznej jury nominowało 41 aplikacji, a najwięcej nominacji zyskały projekty w kategoriach: Przebudowa – Rozbudowa - Modernizacja, Osiągnięcia ESG oraz Rozwiązania dla obiektów handlowych. Z kolei w kategoriach marketingowych, gdzie nominowano aż 72 projekty, najczęściej uznanie jury zyskiwały aplikacje w kategoriach: Działania na rzecz lokalnej społeczności, Kampania wizerunkowa oraz Agencja Marketingowa – Eventowa – PR.
- Kategorie, które w tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards zyskały największe uznanie członków jury wskazują z jednej strony na wyraźne ożywienie branży, a z drugiej pokazują tematy, które są obecnie kluczowe dla rynku. Z kolei wysoki poziom zgłoszonych aplikacji jest potwierdzeniem jakości i prestiżu nagród PRCH Retail Awards, które są najważniejszymi wyróżnieniami w branży. Bardzo dziękuję członkom jury za czas poświęcony na rzetelną
i merytoryczną ocenę, a aplikującym firmom za doskonałe projekty w XV edycji konkursu. Już dziś zapraszam do uczestnictwa w uroczystej Gali, która odbędzie się już 14 listopada 2024 r. – mówi Marcin Klammer, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Każda ze zgłoszonych aplikacji była oceniana według precyzyjnych kryteriów, za które przyznawane są punkty. By uzyskać nominację projekt musiał uzyskać ich określoną liczbę. Ostatecznie, spośród nominowanych projektów, jury może przyznać w każdej kategorii maksymalnie 1 złotą i 2 srebrne nagrody. Laureaci zostaną ogłoszeni 14 listopada 2024 r.
W XV edycji PRCH Retail Awards projekty konkursowe weryfikuje grono 27 członków jury, podzielonych na trzy grupy oceniające: kampanie marketingowe obiektów, działania biznesowe oraz jury strategiczne. Rolą tego ostatniego jest wskazanie laureatów nagród specjalnych jury, którzy zasługują na uznanie z uwagi na innowacyjne podejście i kreowanie trendów w branży. Z sylwetkami wszystkich członków jury można zapoznać się tutaj.
Patroni medialni: ISB News, Wiadomości Handlowe, SCF Magazine i SCF News, Omnichannel Voice i Omnichannel News, Europa Property, Galerie Handlowe, PRoto, Warsaw Business Journal oraz TOP Woman in Real Estate.
*****
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 członków działających w branży miejsc handlu i usług. To wiodąca organizacja pozarządowa, działająca na rzecz rozwoju branży, wspierająca i reprezentująca członków w środowisku biznesowym, politycznym i społecznym w celu tworzenia nowoczesnych miejsc handlu, usług, kultury i unikatowych doświadczeń konsumenckich.