09.05.2024 / 12:52
StoryEditor

Żabka coraz bardziej "lubi się” z owadami. Produkty firmy FoodBugs trafiły do oferty supermarketu Delio

Oferta supermarketu internetowego Delio, należącego do Grupy Żabka została rozszerzona o produkty na bazie owadów jadalnych (fot.materiały prasowe)
Grupa Żabka włączyła produkty na bazie owadów jadalnych do asortymentu dostępnego w supermarkecie internetowym Delio. Oznacza to, że przygoda Żabki z tą kategorią produktów nabiera rumieńców.

Jesienią ub.r. produkty na bazie owadów jadalnych produkowane przez firmę FoodBugs trafiły do oferty Żabki Jush, czyli aplikacji, dzięki której mieszkańcy obecnie dwóch, a jeszcze niedawno sześciu miast w Polsce mogą zamawiać produkty z szybką (realizowaną w 15 minut) dostawą pod wskazany adres.

Żabka i FoodBugs rozszerzają współpracę

Teraz asortyment ten (obejmujący osiem produktów na bazie owadów jadalnych) został włączony do oferty supermarketu internetowego Delio (rozwijanego, podobnie jak Jush, przez należącą do Grupy Żabka spółkę Lite e-Commerce). Pozwala to przypuszczać, że Żabka jest z jego sprzedaży zadowolona.

Z rozszerzenia kooperacji z Grupą Żabka na pewno zadowolona jest firma FoodBugs. – Współpraca z supermarketem Delio idealnie wpisuje się w naszą wizję dotarcia do klientów otwartych na nowoczesne podejście do zakupów, w   zgodzie ze środowiskiem – podkreśla Patryk Sienkiewicz, CEO FoodBugs.

Naszą misją jest popularyzacja żywności bazującej na owadach oraz zbudowanie świadomości wśród społeczeństwa o korzyściach płynących z włączania ich do diety. Pragniemy przełamać europejską barierę kulturową dotyczącą owadów jadalnych. Dzięki takim współpracom jak ta, jest to możliwe, a nasze produkty są dostępne dla każdego – dodaje.

Jakie sieci już przekonały się do żywności na bazie owadów?

Dodajmy, że FoodBugs to firma stosunkowo młoda – istnieje na rynku od 2021 r. i jest jednym z pierwszych podmiotów w Polsce zajmujących się produkcją oraz dystrybucją żywnością na bazie owadów przeznaczonych do spożycia dla człowieka.

Obecnie jej celem jest rozszerzenie dostępności tych produktów na rynku, poprzez wprowadzanie ich do oferty coraz większej liczby sklepów internetowych oraz stacjonarnych placówek detalicznych. To zadanie już udało się firmie FoodBugs nie tylko w przypadku Grupy Żabka, ale też sieci Carrefour, Auchan oraz SPAR, które wprowadziły te produkty do sprzedaży w wybranych placówkach.

10.07.2024 / 18:32
StoryEditor
Hortex i Polski Ogród zmieniają siedzibę w Warszawie
Mrożonki firmy Hortex (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Hortex przenosi swoje biura w Warszawie. Spożywcza spółka zdecydowała się na wynajem powierzchni w warszawskim biurowcu Adgar Park West. Razem ze spółką Hortex siedzibę zmienia firma z grupy - Polski Ogród.

Grupa Hortex wprowadza się do biurowca Adgar Park West w Warszawie. Budynek zlokalizowany jest w al. Jerozolimskich, w dzielnicy Ochota, niedaleko starego biura spółki przy ul. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 10:20
StoryEditor
Media społecznościowe wpływają na decyzje konsumentów. Co zachęca ich do zakupu?
Reklamy w mediach społecznościowych wpływają na zakupy 7 na 10 konsumentów w Polsce (Shutterstock)
Ponad połowa konsumentów poznaje marki, których wcześniej nie znała, przez media społecznościowe. Kto jest najbardziej podatny na wpływ marketingu w tego typu kanałach? Na to pytanie odpowiada Strategy& w raporcie "Optymizm tylko tam, gdzie niska cena. Postawy i zachowania zakupowe Polaków".

Media społecznościowe bywają postrzegane jako dosyć kontrowersyjny kanał komunikacji z konsumentami. Z jednej strony to najskuteczniejszy sposób dotarcia ze spersonalizowanymi r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 08:13