Innowacje i strategie asortymentowe
![<p>Żabka chce wdrażać jeszcze więcej nowatorskich rozwiązań. Sieć poszukuje startupów (fot. Żabka)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/01/19/h_518528_220.webp)
Żabka chce wdrażać jeszcze więcej nowatorskich rozwiązań. Sieć poszukuje startupów 19.01.2024 / 11:26
![<p>Przemysław Gostkiewicz, prezes firmy Sokołów (fot. mat. prasowe)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/01/11/h_517138_220.webp)
Sokołów w rok wprowadził do sprzedaży... 120 nowości. Firma zapowiada inwestycje w 2024 r. 11.01.2024 / 17:29
![<p>Maciej Otrębski (fot. Newseria)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/12/27/h_515555_220.webp)
ekspert Czy mięso z laboratoriów może stać się realnym zamiennikiem dla tradycyjnego? Są liczne, trudne do pokonania bariery 27.12.2023 / 15:02
![<p>Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/12/11/h_513499_220.webp)
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Nigdy nie straciliśmy dyskontowego charakteru [PEŁNY WYWIAD] 11.12.2023 / 11:03
![<p>Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Consumer Panel Services w GfK Polonia uważa, że wyraźny wzrost konsumpcji nastąpi dopiero w 2025 roku (fot. Łukasz Rawa)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/12/05/h_292719_220.webp)
WYWIAD Szymon Mordasiewicz, CPS GfK: Przyszły rok będzie rokiem pracy z ceną i różnicowania asortymentu między sklepami dużego i małego formatu 05.12.2023 / 16:56
![<p>Lech Pietroń, konsultant ds. rozwiązań biznesowych w firmie Comarch</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/11/30/h_504809_220.webp)
WYWIAD Znaczenie rozwiązań AI w branży FMCG będzie rosło 30.11.2023 / 13:59
![<p>Anna Tarasiuk, head of growth w Kraft Heinz, podkreśla, że firma znacząco zwiększyła liczbę innowacji sygnowanych marką Pudliszki oraz związane z nią wydatki mediowe (fot. Kraft Heinz)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/11/30/h_512206_220.webp)
Anna Tarasiuk, Kraft Heinz: Konsumenci mają dość pokazywania im w reklamach perfekcyjnego świata 30.11.2023 / 13:41
![<p>Wyzwaniem dla sieci handlowych staje się znalezienie nowych zachęt skłaniających konsumentów do udostępniania swoich danych (fot. Shutterstock)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/11/23/h_511235_220.webp)
Dane o klientach to ropa naszych czasów. Czy sieci handlowe potrafią je analizować i wyciągać prawidłowe wnioski? 23.11.2023 / 12:47
![<p>Innowacyjny wózek zakupowy polskiej firmy może zakończyć erę długich kolejek w sklepach (fot. Shutterstock)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2023/11/15/h_503471_220.webp)
Pracownicy sklepów mają zdecydowane opinie o handlu w niedzielę. Kto jest najbardziej krytyczny?
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Auchan zdradza plany otwarć. Ile sklepów uruchomi w Polsce sieć do końca 2024 roku?
Wojna cenowa uderza w małe sklepy. Udział dyskontów w polskim rynku spożywczym przekroczy 40 proc.
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]