15.08.2024 / 11:00
StoryEditor

Coca-Cola i Mondelez zaskakują rynek. Do sklepów trafią... ciastka o smaku Coca-Coli oraz cola o smaku Oreo

Jesienią do sklepów trafią produkty sygnowane logo Coca-Coli i Oreo (fot. mat. prasowe)

Jedne z najsilniejszych marek ze świata FMCG łączą siły. Już jesienią do sklepów trafią dwa produkty sygnowane zarówno logo Coca-Coli, jak i Oreo. Na razie nie ogłoszono, czy wyroby te w tym samym terminie pojawią się także w sklepach w Polsce.

Coca-Cola i Mondelez (właściciel marki Oreo) ogłosiły swój sojusz w tym tygodniu. Amerykańskie koncerny poinformowały o wspólnym zaprojektowaniu dwóch produktów: Oreo Coca-Col...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2024 / 14:21
StoryEditor
Lidl szarżuje z wydatkami na reklamę w TV. Biedronka wstrzymuje konie! Różnica między sieciami to ponad 50 mln zł!
Wyklejanie plakatu reklamowego na sklepie sieci Lidl, fot. materiały własne

Lidl, Henkel/Schwarzkopf i Beiersdorf to trzy spółki z sektora FMCG, które w ostatnim roku najbardziej zwiększyły nakłady na reklamę w telewizji. W Lidlu wydatki, według danych cennikowych obliczanych przez Nielsen Media wyniosły w lipcu 2024 roku 88,5 mln zł.

Sieciom handlowym daleko do branży farmaceutycznej, jeśli chodzi o promocję w telewizji, ale w ostatnich miesiącach Lidl bardzo zwiększył częstotliwość pokazywania się na szklan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2024 / 08:45
StoryEditor
Jest nowa odsłona medialnej wojny między Biedronką a Lidlem. W reklamie jedna z sieci porównuje drugą do... krowy
W mediach pojawił się spot, w którym sieć Lidl, chwaląca się tym, że obniżana ceny została porównana do krowy, która dużo ryczy, ale mało mleka daje (fot. YouTube)

Lidl, który od kilku miesięcy prowadzi w mediach kampanię, w której oskarża Biedronkę o to, że ta ma wyższe ceny, a w dodatku różnicuje je w zależności od lokalizacji sklepu, doczekał się ciętej riposty ze strony swojego konkurenta. Jak wygląda nowy spot, za którym stoi właściciel Biedronki?

W wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie pojawił się spot, którego bohaterką jest niebiesko-żółta krowa stojąca na piłkarskim boisku – informuje serwis wirtulanem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2024 11:02