11.06.2020 / 14:01
StoryEditor

Starbucks zamknie blisko 400 restauracji. Zainwestuje też w nowy format

Kawiarnia Starbucks w Ferguson (fot. mat. prasowe Starbucks)
Sieć kawiarni Starbucks zamierza zamknąć do 400 restauracji w Stanach Zjednoczonych. W ten sposób firma przygotowuje się do „nowej normalności” po pandemii, która spowodowała zamknięcie placówek na kilka tygodni. Firma chce skupić się na rozwoju nowych formatów sprzedaży.

Starbucks ogłosił, że zamierza „zoptymalizować” liczbę swoich kawiarni w USA, co w praktyce oznacza ich zamknięcie, donosi o sprawie portal bussinesinsider.com. Największe zmian...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 10:54
StoryEditor
Jan Kolański, Grupa Colian: Sytuacja na rynku surowców nie rozpieszcza producentów słodyczy
Colian nie planuje wprowadzania żadnych zmian, które mogłyby wpłynąć na jakość produktów firmy, a tym samym podważyć jej wiarygodność - mówi Jan Kolański, prezes Grupy Colian

Dla branży słodyczowej kluczowe znaczenie ma kształtowanie się cen kakao, osiągających astronomiczne wysokości. Jeśli sytuacja nie ulegnie poprawie, tabliczka czekolady może kosztować nawet 10 złotych - mówi w rozmowie z redakcją “Wiadomości Handlowych” Jan Kolański, prezes zarządu Grupy Colian. Nadchodzący rok będzie dla producentów również niełatwy.

Sytuacja na rynku surowcowym nie rozpieszcza producentów słodyczy. Dla tej branży kluczowe znaczenie ma kształtowanie się cen kakao, które wciąż osiągają astronomicznie wysokośc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 10:13
StoryEditor
Poznaliśmy nową projekcję inflacji NBP! W raporcie jest mowa o wpływie rywalizacji Biedronki z Lidlem na ceny
W 2026 r. inflacja w Polsce powinna wrócić do celu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Inflacja konsumencka (CPI) wyniesie 3,7 proc. w tym roku, 5,6 proc. w roku 2025 oraz 2,7 proc. w roku 2026. To centralna ścieżka projekcji NBP, zakładająca odmrożenie cen nośników energii dla gospodarstw domowych - które jest scenariuszem raczej nierealnym, gdy weźmiemy pod uwagę deklaracje przedstawicieli rządu.

W piątek Narodowy Bank Polski opublikował najnowszy raport o inflacji. Listopadowa projekcja zakłada m.in., że inflacja bazowa według centralnej ścieżki ma wynieść w tym roku 4...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 17:58