16.04.2021 / 14:56
StoryEditor

Makro Polska uruchamia nowy system wsparcia zamówień online. To prawdziwy rynkowy „game changer”!

Platforma Dish Order od Makro Polska (Makro Polska)
Makro Polska uruchamia nowy system wsparcia zamówień online, dedykowany restauracjom. Dzięki niemu lokale zyskają swobodę w kształtowaniu oferty, będą mogły także zaoszczędzić na prowizjach dla portali food delivery.

Wyróżnij się lub zgiń - znane z teorii marketingu hasło Jacka Trouta w ostatnim roku stało się zaskakująco aktualne także w branży gastronomicznej. Długie miesiące lockdownu i konieczność funkcjonowania lokali wyłącznie w modelach: „take away” i „delivery” spowodowały, iż rywalizacja o zamówienia klientów bardziej, niż kiedykolwiek przeniosła się do internetu. Najlepiej radzą sobie w niej lokale skutecznie używające w gastrobiznesie narzędzi cyfrowych oraz konsekwentne w budowaniu społeczności lojalnych klientów. To właśnie dla nich Makro Polska stworzyło nowe wirtualne narzędzie – DIish Order.

– Makro to nie tylko dostawca produktów dla gastronomii, jesteśmy także partnerem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych – mówi Jakub Madaliński, Menedżer ds. cyfrowych rozwiązań dla klientów HoReCa, Makro Polska. – Pełną ich ofertę można znaleźć na dedykowanej gastronomii  platformie Dish, na której już można znaleźć m.in. pakiety rozwiązań dotyczące budowy strony internetowej, rezerwacji stolików online, wyliczania food costu. Dodaliśmy do niej nowe narzędzie – Dish Order. Wierzę w to, że będzie to prawdziwy rynkowy „game changer” dla tych restauracji, które nie godzą się na zapłatę wysokich prowizji sieciom delivery, chcą pod własną marką rozwijać relacje klientami, a równocześnie wolą samodzielnie organizować dostawy w elastyczny, zindywidualizowany sposób. To właśnie takie lokale szczególnie zapraszamy do współpracy.

Dish Order to przeznaczony dla branży HoReCa nowoczesny system do sprzedaży online z realizacją w dostawie oraz na wynos, wraz ze spersonalizowaną stroną www restauracji, prostym w obsłudze interfejsem obsługi zamówień oraz błyskawicznym wsparciem technicznym online. Z punktu widzenia restauracji, to także obecnie najbardziej korzystne finansowo rozwiązanie na polskim rynku. W przeciwieństwie do innych systemów, w Dish Order nie ma bowiem prowizji od zamówień, a jedyne koszty to opłata startowa (249 zł netto) oraz stała miesięczna opłata abonamentowa (169 pln/msc netto), niezależna od liczby zrealizowanych zamówień. W narzędziu nie ma ukrytych kosztów, gwarantuje ono szybki zwrot inwestycji oraz wzrost obrotów przy regularnych zamówieniach klientów. Kolejną zaletą jest możliwość integracji Dish Order z każdą istniejącą stroną internetową lokalu oraz opcja pełnej personalizacji narzędzia do potrzeb lokalu (dedykowane menu, zdjęcia potraw, ceny, godziny dostaw posiłków lub odbiorów osobistych).

– Dish Order nie jest pobierającym prowizję portalem delivery, ani pośrednikiem pomiędzy lokalem a klientem – podkreśla Jakub Madaliński. – To strzał w dziesiątkę dla tych restauracji, które chcą kształtować ofertę na własnych warunkach, elastycznie nią zarządzać i samemu decydować o jej promocji w Internecie. Zdecydowanie jest to oferta dla świadomych i zdeterminowanych restauratorów, nastawionych na przetrwanie trudnych czasów i sukces w nowej rzeczywistości.

DIish Order jest jednym z rozwiązań platformy Dish, nowoczesnej platformy dla gastronomii, która daje restauratorom dostęp do kompleksowych narzędzi takich jak: strona internetowa, rezerwacja stolików online oraz narzędzie do zarządzania wizytówką Google – WebListing. Wszystkie narzędzia dostępne są w jednym miejscu w aplikacji mobilnej DIish na Android oraz iOS.

 

15.07.2024 / 10:07
StoryEditor
GUS podał świeże dane o inflacji. Zobacz, jak zmieniły się ceny żywności w Polsce
Poznaliśmy nowy odczyt inflacji (fot. Shutterstock)
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w czerwcu 2024 r. w porównaniu z tym samym miesiącem przed rokiem były wyższe o 2,6 proc. - podał w poniedziałek Główny Urząd Statystyczny. W ujęciu miesiąc do miesiąca inflacja CPI wyniosła 0,1 proc. A jak wypadły ceny żywności?

Według GUS w czerwcu żywność i napoje bezalkoholowe były o 2,5 proc. droższe niż rok wcześniej. W porównaniu z majem br. ich ceny podskoczyły o 0,7 proc. W przypadku samej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 13:54
StoryEditor
Auchan wdraża we wszystkich sklepach i magazynach platformę do optymalizacji łańcucha dostaw
Auchan wdraża rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji (fot. Szymon Pelc/Shutterstock)
Lepsze planowanie popytu oraz zapewnienie dostępności produktów - między innymi w tym ma pomóc sieci Auchan nowa platforma, jaką firma wdraża w Polsce. System oparty na technologii sztucznej inteligencji trafił już do wszystkich sklepów Auchan w naszym kraju. Teraz pojawi ma się w magazynach sieci, w tym w automatycznym obiekcie, jaki Auchan buduje wspólnie z Ocado, by obsługiwać zakupy internetowe.

Auchan opisuje wdrażane rozwiązanie jako narzędzie "służące do optymalizacji planowania łańcucha dostaw" i "istotny element wsparcia sprzedaży sieci w systemie omnichannel". Sie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:54