29.04.2022 / 19:01
StoryEditor

Leonardo DiCaprio i Lewis Hamilton budują imperium roślinnych burgerów

Plakat kinowy z filmu Titanic z Leonardo Dicaprio i Kate Winslet (todocoleccion.net)
Leonardo DiCaprio został strategicznym inwestorem w Neat Food Co. produkującej roślinne burgery - pinformuje Bloomberg. Pozyskane fundusze mają być paliwem napędzającym globalny rozwój firmy, którą wspiera m.in. Lewis Hamilton kierowca rajdowy Formuły 1.

Firma Neat Food Co. chce przed końcem roku otworzyć swój pierwszy sklep stacjonarny w USA. Planuje także ekspansję zagraniczną i rozwój portfolio produktowego. 28 kwietnia, spół...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 16:36
StoryEditor
Między Mercosur a Ukrainą. Problemy polskiego przemysłu drobiarskiego
Między Mercosur a Ukrainą. Problemy polskiego przemysłu drobiarskiego (fot. Shutterstock)

Polska od lat jest liderem w produkcji drobiu w Unii Europejskiej. W 2023 roku polski sektor drobiarski wyprodukował 3,2 mln ton drobiu, a ponad 60 proc. tej produkcji trafiło na eksport. Jednak, jak przekonuje Dariusz Goszczyński, prezes Krajowej Rady Drobiarstwa – Izba Gospodarcza (KRD-IG), nad branżą zawisły ciemne chmury, jedna z nich nazywa się Mercosur, a druga – Ukraina. Czy polski przemysł drobiarski ma szansę dalej się rozwijać?

Polska od lat znajduje się na pierwszym miejscu unijnej produkcji drobiu, odpowiadając za znaczną część mięsa dostępnego na rynku UE. Dariusz Goszczyński wskazuje, że w 2023 rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 11:36
StoryEditor
Krakowski Kredens otwiera sklep internetowy. A kiedy ruszy pierwszy sklep stacjonarny?
Paulina Vieuxmaire, Dyrektor Generalny marki Krakowski Kredens

Marka Krakowski Kredens, która kilka tygodni temu zapowiedziała mocny powrót na rynek uruchomiła właśnie nowy sklep internetowy, który będzie działał pod adresem krakowskikredens.pl. Operator chce uruchamiać także placówki fizyczne. Jakie produkty będzie można znaleźć w ofercie online?

Krakowski Kredens chce zdobywać klientów kupujących online nie tylko ofertą produktową, ale także  nowymi rozwiązaniami i usługami. Firma oferuje m.in. ekspresową wysyłkę - zamó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 18:48