30.01.2020 / 08:17
StoryEditor

Lagardere Travel Retail Foodservice z nową strategią dla sieci So! Coffee. W planach rozwój marek Johnny Rockers i Paul

Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający FoodService Polska, Lagardere Travel Retail (LAGARDERE TRAVEL RETAIL FOODSERVICE)
- Będziemy rozwijać projekty gastronomiczne. Inwestujemy w nowe koncepty oraz będziemy szukać lokalizacji zarówno na lotniskach, jak i na dworcach kolejowych – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający FoodService Polska, Lagardere Travel Retail.

Podobnie jak w latach ubiegłych operator zamierza skupić się na rozwoju kawiarni So! Coffee w centrach handlowych i outletach, choć jest też zainteresowany uruchamianiem lokali ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 13:53
StoryEditor
Sąd ogłosił upadłość spółki Janusza Palikota! To już koniec Manufaktury Piwa Wódki i Wina
Janusz Palikot, właścicel Manufaktury Piwa Wina i Wódki, Tenczyńskiej Okovity, Tenczynek Bezalkoholowe (fot.Twitter)

Krakowski sąd ogłosił upadłość spółki Manufaktura Piwa Wódki i Wina, której prezesem jest Janusz Palikot. Biznesmen i były polityk przebywa w areszcie. Jest podejrzany o doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem kilku tysięcy osób na łącznie blisko 70 mln zł.

Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, VIII Wydział Gospodarczy dla spraw upadłościowych i restrukturyzacyjnych ogłosił, że 11 grudnia 2024 roku postanowił o upadłości...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 08:16
StoryEditor
Maspex i Dawtona mogą być jak Danone! Rafał Trzaskowski pokazuje swoje cele dla sektora spożywczego i zarzuca Glapińskiemu wysokie ceny masła
Rafał Trzaskowski (z lewej) i Adam Glapiński (fot. Shutterstock; NBP za YouTube)

Podczas inauguracji kampanii prezydenckiej w Gliwicach Rafał Trzaskowski uderzył w prezesa Narodowego Banku Polskiego Adama Glapińskiego. Zarzucił mu doprowadzenie do tego, że kostka masła w sklepach kosztuje 10 zł. Polityk Koalicji Obywatelskiej mówił też o polskich firmach spożywczych, przekonując, że są one w stanie rosnąć tak jak światowi giganci.

- Koniec upolitycznienia i koniec niekompetencji w NBP. Mam raport prezesa Glapińskiego o "historii sukcesu", po prostu ręce opadają. 50 proc. inflacji przez ostatnie lata, a te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 21:00