11.10.2024 / 14:32
StoryEditor

Kto wymyślił SOSiWÓZ? Czy nowy projekt ‘zbawi‘, a może rozbawi rynek gastronomiczny w Polsce? [ZDJĘCIA]

SOSiWÓZ firmy Fanex

Fanex, producent sosów i dodatków gastronomicznych, wprowadził wyjątkowy projekt – SOSiWÓZ. Nazwa będąca grą słów łączącą SOS i WÓZ doskonale oddaje ideę tego mobilnego konceptu, który - jak zapewnia firma - jest czymś więcej niż foodtruckiem.

Fanex podkreśla, że SOSiWÓZ to niezależna submarka i innowacyjna przestrzeń kulinarna, mająca na celu przyciągnięcie uwagi zarówno profesjonalistów z branży HoReCa, jak i zwięks...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 11:11
StoryEditor
Mr. DIY otwiera pierwsze sklepy w Polsce. "To dla nas strategiczny krok"
Na zdj. flagowy sklep Mr. DIY Plus w Kuala Lumpur (fot. mat. prasowe)

Malezyjska sieć Mr. DIY otworzy w listopadzie i grudniu cztery pierwsze sklepy w Polsce. Potwierdza tym samym wcześniejsze doniesienia portalu wiadomoscihandlowe.pl. Firma z Azji zdradza też pierwsze plany względem polskiego rynku na 2025 r.

O tym, że Mr. DIY wchodzi do Polski, pisaliśmy jako pierwsi już w styczniu 2024 r. Z kolei na początku września br. ujawniliśmy lokalizacje pierwszych sklepów. Dziś Mr. D...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 07:30
StoryEditor
Fundusz Vinci Da Gama inwestuje 40 mln zł w grupę Kodano z rynku produktów optycznych. Firma przyspieszy ekspansję na rynkach europejskich
Zespół Kodano (mat. prasowe)

Grupa Kodano, zajmująca się sprzedażą produktów optycznych, pozyskała 40 milionów złotych od funduszu Vinci Da Gama, zarządzanego przez spółkę akcyjną Vinci. Pozyskany kapitał zostanie wykorzystany na intensyfikację ekspansji na rynkach europejskich oraz rozwój laboratorium, w którym produkowane są soczewki okularowe.

Kodano, polski producent i dystrybutor soczewek oraz oprawek okularowych zarządza siecią sprzedaży detalicznej liczącą ponad 100 salonów optycznych własnych i franczyzowych, a o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. październik 2024 14:34