24.04.2017 / 15:02
StoryEditor

Marki własne zdobywają rynki w większości krajów europejskich

W 13 na 20 krajów europejskich marki własne zwiększają udziały w rynku – wynika z danych zebranych przez Nielsena na potrzeby wystawy PLMA’s 2016 International Private Label Yearbook. W Polsce udział marek własnych w całym rynku jest obecnie prawie czterokrotnie wyższy niż w 2003 r., gdy rozpoczęto prowadzenie takich statystyk.

Według danych zebranych przez Nielsena w 13 na 20 zbadanych krajów Europy wzrastał udział marek własnych sieci handlowych w całym rynku. W Wielkiej Brytanii marki własne uzyska...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2024 / 01:02
StoryEditor
Biedronka pozycjonuje się jako sieć sklepów dla studentów. Jakie produkty im oferuje?
Biedronka pozycjonuje się jako sieć sklepów dla studentów (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Sieć należąca do Jeronimo Martins reklamująca się hasłem ”Codziennie niskie ceny”, może być atrakcyjnym wyborem dla studentów. Z takiego założenia mógł wyjść zarząd dyskontera, ponieważ w najnowszej gazetce pojawia się dział przeznaczony dla uczniów akademickich. Co Biedronka im oferuje?

Produkty promowane hasłem „Bo cały kampus doceni nowe jesienne oferty” mają przyciągnąć studentów atrakcyjnymi cenami i produktami dostosowanymi do ich stylu życia. Szczególnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 12:30
StoryEditor
Chiński gigant Alibaba otwiera polsko-rumuńską bramę do globalnego e-commerce
Joanna Jarzębska, członkini zarządu Alicommerce.eu

Firma Alicommerce.eu będzie kluczowym partnerem Alibaba.com w Polsce oraz wyłącznym partnerem w Rumunii. Spółka oferuje wsparcie, które pomaga przedsiębiorcom z obu krajów w wejściu na rynki międzynarodowe, zwiększając ich zasięg oraz konkurencyjność.

Platforma Alibaba.com, obsługuje obecnie ponad 48 milionów małych i średnich przedsiębiorstw z ponad 190 krajów i regionów. Chiński gigant jest jednym z największych graczy glob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2024 14:24