21.09.2016 / 13:11
StoryEditor

Lidl wprowadza do sklepów dziczyznę pod marką własną

Lidl wprowadza do sklepów dziczyznę pod marką własną (materiały prasowe)
Lidl wprowadza na półki swoich sklepów produkty z dziczyzny pod marką własną „Rzeźnik”. Sieć zaoferuje od czwartku 29 września, m.in. gulasz z dzika (8,99 zł/300 g/1 opak.) i szynka z dzika (39,90 zł/1 kg). W najbliższym czasie klienci będą mogli zakupić także udziec z jelenia i gulasz z jelenia.

- Dziczyzna obecna jest na polskich stołach od wieków. Wiemy jak wielu ma zwolenników, dlatego podjęliśmy decyzję, by akcyjnie zaproponować ją naszym klientom. Dzięki temu wysok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 17:11
StoryEditor
Ruszył program dofinansowań inwestycji w rozwój recyklingu. Jakie przedsiębiorstwa mogą z niego skorzystać?
Ruszył program dofinansowań inwestycji w rozwój recyklingu (fot. Shutterstock)

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) uruchomił nabór wniosków na wsparcie inwestycji związanych z recyklingiem odpadów. Na dofinansowania przeznaczono kwotę 70 mln zł. Od 31 października do 30 grudnia 2024 r. przedsiębiorstwa mogą ubiegać się o dofinansowanie w ramach programu "Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027". Kto może skorzystać z programu?

Przedsiębiorcy mają szansę na dofinansowanie projektów skupiających się na budowie, rozbudowie oraz modernizacji instalacji przeznaczonych do recyklingu odpadów komunalnych i pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 13:47
StoryEditor
InPost podpisał umowę z Polenergią. Paczkomaty i samochody spółki zasili zielona energia
Paczkomat (fot. Inpost)

Grupa InPost porozumiała się z Polenergią w sprawie dostaw energii nie tylko ponownie do blisko 24 tys. automatów paczkowych firmy w Polsce, ale także 1,3 tys. aut elektrycznych oraz także oddziałów i sortowni. Wyprodukuje ją Farma Wiatrowa Dębsk.

Umowa PPA (ang. Power Purchase Agreement), jak podkreśla sam InPost, jest bardzo ważnym krokiem w dążeniu do korzystania w 100 proc. z zeroemisyjnej energii elektrycznej. Zako...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2024 08:28