12.10.2017 / 15:09
StoryEditor

Znak jakości RUP. UE promuje nim żywność z krajów ultraperyferyjnych

flaga UE (fot. fot. H.Dahlstrom/Flickr, na lic. CC BY-2.0)
Myśląc o żywności z Unii Europejskiej, konsumenci często nie zdają sobie sprawy, że na rynku dostępne są także produkty z tzw. krajów ultraperyferyjnych UE. Aby ich głos był bardziej słyszalny, postanowiły one połączyć siły i uruchomiły kampanię informacyjną, której celem jest promocja produktów pochodzących z tych krajów oraz zwiększenie świadomości europejskiego znaku jakości dla produktów, pochodzących z tych obszarów.

Gwadelupa, Martynika, Majotta, Gujana Francuska, Reunion, Saint – Martin (Francja) Azory, Madera (Portugalia) i Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania) – wszystkie te tereny łączy to, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 18:41
StoryEditor
Starbucks udowadnia, że otwiera się na mniejsze ośrodki. Sieć uruchamia pierwszą kawiarnię w mieście, które niedawno doczekało się lotniska
Starbucks ma już w Polsce 78 kawiarni. Ostatnia została otwarta 15 listopada w Radomiu (fot. mareriały prasowe)

Od 15 listopada w radomskiej galerii Słoneczna działa lokal sieci Starbucks. To kolejna kawiarnia pod tym szyldem otwarta w mniejszym ośrodku miejskim, które Starbucks zaczął uwzględniać w swojej strategii ekspansji.

Amerykańska sieć kawiarni Starbucks, które uchodzą za dosyć drogie, zaczyna coraz śmielej wkraczać do mniejszych ośrodków miejskich. W tym roku uruchomiła już placówki w Toruniu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 17:54
StoryEditor
Powierzchni w centrach i parkach handlowych przybywa w Polsce na potęgę. Czym to pachnie dla rynku?
W ocenie ekspertów coraz wyższe nasycenie rynku powierzchnią handlową powinno skłonić najemców do szukania lokalizacji alternatywnych np. przy głównych ulicach największych polskich miast (fot. Shutterstock)

Polski rynek zajął w 2024 r. drugie miejsce w Europie pod względem wielkości powierzchni oddanej do użytku w centrach i parkach handlowych, ustępując pod tym względem jedynie Francji – wynika z raportu międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield „Trends Radar. Rynek nieruchomości od stabilizacji do optymizmu”. Co więcej, eksperci prognozują, że w 2025 r. nasz kraj tę lokatę utrzyma.

Dane Cushman & Wakefield pokazują, że na rynku powierzchni handlowej w Polsce obserwowane jest pewne spowolnienie (przejawiające się przede wszystkim w spadku liczby nowo roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 05:35