22.03.2018 / 12:15
StoryEditor

Za 75 proc. obrotów niemieckiego handlu odpowiada pięciu największych graczy

Sklep sieci Edeka w Unterhaching (Lebensmittel Praxis)
W Niemczech postępuje konsolidacja sektora handlu. Najwięksi operatorzy, nazywani przez niektórych analityków „grubą piątką” – grupy Edeka, Rewe, Schwarz, Aldi i Metro – uzyskują łącznie obroty przekraczające 181 mld euro, co odpowiada trzem czwartym rocznej sprzedaży produktów FMCG.

U naszego zachodniego sąsiada od lat liderem sektora handlu spożywczego pozostaje Grupa Edeka, w której skład wchodzą m.in. sieci Edeka i Netto. Obroty grupy przekraczają 57 mld...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 12:52
StoryEditor
Orlen rozwinie ofertę gastronomiczną. Jednym z priorytetów będą inwestycje w automaty vendingowe
Na zdj. sklep O!Shop na stacji paliw Orlenu (fot. mat. prasowe)

- Jednym z naszych priorytetów będzie rozwój oferty vendingowej. Obecnie automaty vendingowe na naszych stacjach są wciąż nieliczne, ale planujemy wdrożyć rozwiązania na znacznie szerszą skalę. Chodzi o stacje bazujące na vendingu z pełną ofertą gastronomiczną, która obejmie również gorące posiłki. To zupełnie nowa jakość, którą zamierzamy rozwijać - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Jan Tar, dyrektor wykonawczy ds. komercyjnych w Orlenie.

Ostatnia kampania promocyjna była jedną z większych w ostatnich latach. Czy była odpowiedzią na strategię Żabki, która zmienia model działania z typowej sprzedaży detalicznej na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 11:34
StoryEditor
Walentynki na dowóz – sushi i kwiaty hitem 14 lutego
14 lutego to także jeden z najgorętszych dni w roku dla branży dostawczej (fot. Stuart)

Aż 71 proc. Polaków obchodzi Walentynki, a dla co trzeciego z nas to święto ma szczególne znaczenie. 14 lutego to także jeden z najgorętszych dni w roku dla branży dostawczej.

Liczba zamówień na sushi i kwiaty rośnie w europejskich domach w zawrotnym tempie, co potwierdzają m.in. dane platformy logistycznej Stuart – właśnie wtedy dostaw sushi jest 2,5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:18