05.12.2016 / 10:07
StoryEditor

Wystartowała budowa pierwszej galerii handlowej Atut w Krakowie

Wizualizacja CH Atut w Krakowie (materiały prasowe)
Ruszyły prace przy budowie galerii handlowej Atut, która powstaje w Krakowie przy ul. Grażyny. Inwestor obiektu, czyli KG Group, planuje otwarcie obiektu o powierzchni 35 tys. mkw. na trzeci kwartał przyszłego roku.

Nowy krakowski Atut to dwupoziomowy obiekt typu convenience przeznaczony do szybkich i wygodnych zakupów. Na powierzchni 3,5 tys. mkw. GLA znajdzie się 14 lokali h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 08:20
StoryEditor
Turysta nie wwiezie do Wielkiej Brytanii kanapki z szynką i serem. 25 tys. zł - tyle wynosi mandat za złamanie zakazu
Wszelkie produkty pochodzenia zwierzęcego, takie jak mięso i nabiał, mogą być potencjalnie skażone pryszczycą (fot. Pixabay)

Rząd Wielkiej Brytanii wprowadził tymczasowy zakaz wwożenia przez turystów sera i produktów mięsnych z UE. Ma to na celu zapobieganie rozprzestrzeniania się pryszczycy.

Jak podaje BBC, od 12 kwietnia podróżni nie mogą przywozić takich produktów jak wędliny i sery — również w kanapkach — ze względu na rosnącą epidemię na kontynencie. Ograniczeni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 10:07
StoryEditor
Joanna Reiter, Kaufland: Przed detalistami ciężkie lata, w 2025 r. cena pozostanie królową
Joanna Reiter, dyrektor Pionu Business Intelligence w Kaufland Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W 2025 r. cena "będzie królową", podobnie jak miało to miejsce w roku ubiegłym - mówiła podczas kongresu Retail Trends 2025 Joanna Reiter, dyrektor Pionu Business Intelligence w Kaufland Polska. Menedżerka przedstawiła dane, z których wynika, że polski klient jeszcze bardziej poszukuje promocji.

- Udział promocyjny na polskim rynku wzrósł w 2024 r. do 35 proc., a w przypadku niektórych retailerów jest to już właściwie 50 proc. Jest to coś, co się nie zmieni i z czym my ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. kwiecień 2025 12:06