29.11.2013 / 17:39
StoryEditor

Właściciel Milki nauczy Nigeryjczyków jeść czekoladę?

Bournville to coś więcej niż fabryka czekolady. W połowie XIX wieku, postępowi założyciele  Cadbury dbali o prawa socjalne robotników.  Na zdjęciu recepcja starej części zakładu ()
Bournville to coś więcej niż fabryka czekolady. W połowie XIX wieku, postępowi założyciele Cadbury dbali o prawa socjalne robotników. Na zdjęciu recepcja starej części zakładu ()
Bournville to coś więcej niż fabryka czekolady. W połowie XIX wieku, postępowi założyciele  Cadbury dbali o prawa socjalne robotników.  Na zdjęciu recepcja starej części zakładu ()
()
Bournville to coś więcej niż fabryka czekolady. W połowie XIX wieku, postępowi założyciele  Cadbury dbali o prawa socjalne robotników.  Na zdjęciu recepcja starej części zakładu ()
()
Bournville to coś więcej niż fabryka czekolady. W połowie XIX wieku, postępowi założyciele  Cadbury dbali o prawa socjalne robotników.  Na zdjęciu recepcja starej części zakładu ()
()
Bournville to coś więcej niż fabryka czekolady. W połowie XIX wieku, postępowi założyciele  Cadbury dbali o prawa socjalne robotników.  Na zdjęciu recepcja starej części zakładu ()
Bournville to coś więcej niż fabryka czekolady. W połowie XIX wieku, postępowi założyciele  Cadbury dbali o prawa socjalne robotników.  Na zdjęciu recepcja starej części zakładu ()
Bournville to coś więcej niż fabryka czekolady. W połowie XIX wieku, postępowi założyciele  Cadbury dbali o prawa socjalne robotników.  Na zdjęciu recepcja starej części zakładu ()
Bournville to coś więcej niż fabryka czekolady. W połowie XIX wieku, postępowi założyciele  Cadbury dbali o prawa socjalne robotników.  Na zdjęciu recepcja starej części zakładu ()
Wyścig od lat toczy się w zaciszu wyposażonych w najnowszy sprzęt laboratoriów. Ten, kto jako pierwszy wprowadzi na rynek czekoladę odporną na wysoką temperaturę, utoruje sobie drogę na rynki Azji i Afryki. Mondelez, właściciel takich marek, jak Alpen Gold i Milka, jest o krok od zaprezentowania światu takiego produktu.

Przyklejone do Birmingham miasteczko Bournville w niczym nie przypomina przedmieść przemysłowej aglomeracji. To sielska osada, zabudowana schludnymi wiktoriańskimi domkami, za k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 22:08
StoryEditor
LPP może się cieszyć! Ruszyło dochodzenie ws. manipulacji akcjami spółki przez Hindenburg Research LLC
Salon Reserved w Mediolanie (fot. LPP)
Spółka LPP, do której należą m.in. marki Reserved i Sinsay otrzymała postanowienie o wszczęciu dochodzenia w sprawie podejrzenia popełnienia przestępstwa manipulacji akcjami spółki przez Hindenburg Research LLC.

Spółka LPP poinformowała, że „otrzymała postanowienie o wszczęciu dochodzenia w sprawie podejrzenia popełnienia w dniu 15 marca 2024 roku przez osoby związane ze spółką Hindenbu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 14:09
StoryEditor
Sieć Netto otwiera w Warszawie dyskont convenience. Czy jest szansa na kolejne?
Dyskont convenience sieci Netto w Warszawie, fot. Netto Polska
W czwartek 20 czerwca sieć dyskontów Netto otworzyła na warszawskim Mokotowie swój nowy sklep, tym razem w wersji convenience. W placówce klienci nie znajdą produktów przemysłowych, ale za to poszerzony wybór produktów do zjedzenia po drodze.

Netto przy ul. Żaryna 7 w Warszawie zajmuje powierzchnię 470 mkw. jednak jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl asortyment produktów spożywczych, kosmetyków i chemii go...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 09:24