13.06.2016 / 10:02
StoryEditor

Wiceprezes Piotra i Pawła: Trzeba dopasować asortyment do potrzeb (wideo)

Tomasz Lewandowski, wiceprezes Piotra i Pawła (fot. materiały własne)
Sieć Piotr i Paweł od lat z sukcesem realizuje filozofię biznesową, której podstawą jest zasada dostarczenia klientom szerokiej palety produktów świeżych – warzyw i owoców, mięsa i wędlin, czy nabiału oraz ryb. Jednocześnie sieć odpowiada na zmieniające się trendy konsumenckie. Stąd w ofercie coraz szersza gama produktów bio i funkcjonalnych.

Tomasz Lewandowski, wiceprezes sieci przyznaje, że Piotr i Paweł nie jest wielkim graczem na rynku FMCG. Jednak konsekwencja w działaniu i realizacji przyjętej polityki spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 18:06
StoryEditor
Goodspeed zwiększa zasięg dostaw. Większa liczba Polaków może zamówić catering dietetyczny
Goodspeed (fot. Goodspeed.pl)

Goodspeed, firma z branży usług logistycznych w temperaturze kontrolowanej dla cateringów dietetycznych, rozszerza obszar dostaw o blisko 500 nowych lokalizacji, zamieszkałych łącznie przez ponad 600 tys. osób. Dla polskich producentów cateringów dietetycznych to możliwość dotarcia do nowych odbiorców.

Jak podkreśla sama firma, rozszerzenie obszaru dostaw to odpowiedź na rosnący popyt na diety pudełkowe i umożliwienie producentom cateringów dietetycznych zwiększenia sprzed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 16:28
StoryEditor
Dziewięć lokali handlowych pod sklepy do wzięcia na Woli w Warszawie
Inwestycja mieszkaniowa Wola Księcia Janusza, ktra powstanie u zbiegu ulic Księcia Janusza i Newelskiej na warszawskiej Woli

Na przełomie listopada i grudnia br. na warszawskiej Woli, na Kole, ruszy realizacja inwestycji mieszkaniowej Wola Księcia Janusza. Kompleks powstanie u zbiegu ulic Księcia Janusza i Newelskiej. Deweloperem jest Kompania Domowa a budynek zaprojektowała pracownia Pole Architekci. Powierzchnia użytkowa mieszkań osiągnie 1795 mkw. Projekt przewiduje 28 lokali mieszkalnych i dziewięć lokali handlowych i usługowych.

Parter najnowszej inwestycji firmy deweloperskiej Kompania Domowa zajmie dziewięć lokali handlowo-usługowych o powierzchniach od 25 do 84 mkw.

Na pozostałych czterech kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:43