16.01.2021 / 19:00
StoryEditor

Walmart testuje dostawy produktów spożywczych do inteligentnej lodówki

Walmart ()
Amerykański detalista zapowiedział, że uruchomi projekt mający na celu przetestowanie nowego urządzenia. Inteligentna lodówka będzie dostarczać artykuły spożywcze pod drzwi klientów.

Według producenta urządzenia HomeValet, bezpieczne, inteligentne pudełko z kontrolowaną temperaturą pozwala klientom na bezdotykowy odbiór artykułów spożywczych bez konieczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 11:14
StoryEditor
Grupa Muszkieterów podsumowuje 2024 rok. Jak w tym czasie rozwinęły się sklepy Intermarché?
Nowy koncept Intermarche, Power 2.0 (fot.materiały prasowe)

Grupa Muszkieterów, do której należą sieci Intermarche i Bricomarche konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. 2024 rok firma poświęciła na kontynuację wdrażania konceptu Power 2.0 w sieci sklepów Intermarché. W ilu sklepach udało się wprowadzić nowy model oraz na czym on polega?

Grupa chwali się, że koncept Power 2.0 w pełni udało się wdrożyć w 41 sklepach. W ubiegłym roku przeprowadzono 12 kompleksowych remodelingów, a kilkanaście sklepów wzbogacono o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 09:53
StoryEditor
Ikea ogłosiła nietypowy konkurs dla klientów. Można wygrać… nocleg w jednym ze sklepów sieci
Nietypowy konkurs Ikea, zdj. ilustracyjne (fot. Konrad Kaszuba, wiadomoscihandlowe.pl)

Ikea ogłosiła specjalną akcję dla uczestników programu lojalnościowego Ikea Family. Szczęśliwcy mogą wylosować nocleg w jednym z ośmiu belgijskich sklepów sieci, zaplanowany na 24 i 25 stycznia. Dzięki tej inicjatywie detalista podkreśla swój przekaz marketingowy na rok 2025: lepszy sen dla lepszego życia.

Członkowie programu lojalnościowego Ikea Family mogą wziąć udział w konkursie online, który trwa od 6 do 12 stycznia. W jego ramach 160 członków Ikea Family ma szansę spędzić no...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 08:54