29.09.2020 / 21:54
StoryEditor

W dobie pandemii pracownicy sklepów wymagają dodatkowych zabezpieczeń

Sklepowe wózki na zakupy (Terytorium)
Większość sklepów w naszym kraju przystosowało swoją przestrzeń handlową do nowych wymogów sanitarnych. Wprowadziły one rozwiązania, które mają chronić zarówno klientów, jak i pracowników. W dużej części punktów handlowych przy kasach znajdziemy plastikowe przesłony oraz znaki wskazujące bezpieczną odległość. Czy to wystarczy? Jakie dodatkowe rozwiązania z myślą o osobach zatrudnionych mogą wprowadzić punkty sprzedaży?

Po zakończeniu lockdownu nadal słyszymy o ogniskach zakażeń koronawirusem. Najniebezpieczniejsze pod względem masowych przypadków są zakłady pracy, placówki medyczne, a także m....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 16:25
StoryEditor
Marek Bucior, CEDC: Chcielibyśmy zatem zostać potraktowani uczciwie. Brakuje równych zasad w kwestii reklamy
Marek Bucior, przewodniczący Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS)

– Można wręcz powiedzieć, że Polacy nie traktują dziś piwa jak alkoholu ze względu na łatwość dostępu. Piwo w zasadzie pozycjonuje się jako napój orzeźwiający, jego reklamy można spotkać praktycznie na każdym kroku – mówi Marek Bucior, szef CEDC, dyrektor generalny Business Unit Spirits Grupy Maspex.

Objął pan funkcję przewodniczącego Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Jakie cele wyznaczył pan sobie na te dwa lata kadencji? I jakie wyzwania czekają po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 15:02
StoryEditor
Rozważne zakupy - marka Kubuś edukuje dzieci przed świętami
Marka Kubuś kładzie nacisk na edukację dzieci w kwestii ekologii i powiązanych z nią rozważnych zakupów (fot. mat.pras.)

„Lekcja 3: Misja Sklep. Na tropie mądrych zakupów i życia w zgodzie z naturą” i „Lekcja 7: Recykling. Na tropie drugiego życia odpadów” - w ramach programu „Kubusiowi Przyjaciele Natury” Grupa Maspex uczy, że mądre zakupy to nie tylko wybór produktów, ale także styl życia, który warto przekazywać kolejnym pokoleniom.

Według raportu „Nie marnuj jedzenia 2023”, przygotowanego przez Polski Bank Żywności, każdego roku w Polsce marnuje się 4,8 mln ton żywności, podczas gdy ponad 1,5 mln os...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 15:52