27.07.2022 / 13:54
StoryEditor

Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności ze swojego kraju

Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Misja handlowa ukraińskich producentów żywności (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Misja handlowa ukraińskich producentów żywności (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Misja handlowa ukraińskich producentów żywności (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
W Polsce przebywa już 5 mln uchodźców z Ukrainy. Według informacji Straży Granicznej tyle osób przekroczyło naszą granicę od 24 lutego br. To ogromna grupa konsumentów, którzy codziennie zaopatrują się w produkty spożywcze w polskich sklepach. Chętnie kupują wyroby polskich i zagranicznych producentów, ale rozglądają się też za wyrobami ukraińskich producentów, których będzie przybywać, bo mimo trwającego konfliktu zbrojnego fabryki i przedsiębiorstwa działają pełną parą, szukają możliwości dalszego rozwoju zarówno w swoim kraju, jak i za granicą, w tym w Polsce. 

– Ukraińcy chętnie kupują towary polskich i zagranicznych producentów. Jednocześnie są też przywiązani do swoich krajowych marek i chętnie wspierają rodzimych producentów, kupuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 16:36
StoryEditor
Między Mercosur a Ukrainą. Problemy polskiego przemysłu drobiarskiego
Między Mercosur a Ukrainą. Problemy polskiego przemysłu drobiarskiego (fot. Shutterstock)

Polska od lat jest liderem w produkcji drobiu w Unii Europejskiej. W 2023 roku polski sektor drobiarski wyprodukował 3,2 mln ton drobiu, a ponad 60 proc. tej produkcji trafiło na eksport. Jednak, jak przekonuje Dariusz Goszczyński, prezes Krajowej Rady Drobiarstwa – Izba Gospodarcza (KRD-IG), nad branżą zawisły ciemne chmury, jedna z nich nazywa się Mercosur, a druga – Ukraina. Czy polski przemysł drobiarski ma szansę dalej się rozwijać?

Polska od lat znajduje się na pierwszym miejscu unijnej produkcji drobiu, odpowiadając za znaczną część mięsa dostępnego na rynku UE. Dariusz Goszczyński wskazuje, że w 2023 rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 18:55
StoryEditor
Sieć Douglas mocno inwestuje w Polsce i pokazuje, co oznacza nowoczesne podejście marki do handlu detalicznego. Jakie ma plany?
Douglas otwiera w Polsce nowe perfumerie, fot. Douglas

Sieć Douglas kontynuuje swoją dynamiczną ekspansję na polskim rynku, otwierając kolejne perfumerie w różnych częściach kraju, w tym w mniejszych miastach. Każda nowa lokalizacja to starannie zaprojektowana przestrzeń, która odzwierciedla nowoczesne podejście marki do handlu detalicznego i stawia na wygodę oraz unikalne doświadczenia zakupowe.

W ramach szeroko zakrojonej strategii ekspansji, Douglas intensywnie otwiera nowe perfumerie oraz modernizuje istniejące lokalizacje na terenie całej Polski. Celem tych działań ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. grudzień 2024 14:06