27.07.2022 / 13:54
StoryEditor

Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności ze swojego kraju

Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Misja handlowa ukraińskich producentów żywności (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Misja handlowa ukraińskich producentów żywności (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Misja handlowa ukraińskich producentów żywności (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
Ukraińscy konsumenci mogą napędzić import żywności z Ukrainy - stoisko firmy Spell Chocolate (Misja handlowa ukraińskich producentów żywności w Warszawie) (wiadomoscihandlowe.pl)
W Polsce przebywa już 5 mln uchodźców z Ukrainy. Według informacji Straży Granicznej tyle osób przekroczyło naszą granicę od 24 lutego br. To ogromna grupa konsumentów, którzy codziennie zaopatrują się w produkty spożywcze w polskich sklepach. Chętnie kupują wyroby polskich i zagranicznych producentów, ale rozglądają się też za wyrobami ukraińskich producentów, których będzie przybywać, bo mimo trwającego konfliktu zbrojnego fabryki i przedsiębiorstwa działają pełną parą, szukają możliwości dalszego rozwoju zarówno w swoim kraju, jak i za granicą, w tym w Polsce. 

– Ukraińcy chętnie kupują towary polskich i zagranicznych producentów. Jednocześnie są też przywiązani do swoich krajowych marek i chętnie wspierają rodzimych producentów, kupuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 18:25
StoryEditor
Megatrendy w sektorze opakowań dla produktów FMCG. Zmniejszenie wpływu na środowisko i zapewnienie surowca z recyklingu
TOP trendy w sektorze opakowań dla produktów FMCG (Shutterstock)

Rosnący popyt na opakowania, rosnąca rola przemysłu farmaceutycznego i chemicznego, konsolidacja rynku przetwórstwa papieru. Jedną z głównych sił napędowych rozwoju sektora opakowań będzie e-commerce, a ograniczeniem w rozwoju nowoczesnych rozwiązań - wysoki koszt surowców do produkcji opakowań przy braku infrastruktury do recyklingu. Trendy rynkowe i technologiczne w branży przeanalizował prof. Artur Bartkowiak, członek zarządu Stowarzyszenia Natureef, dyrektor Centrum Bioimmobilizacji i Innowacyjnych Materiałów Opakowaniowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie (CBiMO ZUT).

Rosnąć będzie zainteresowanie opakowaniami ekologicznymi, ale stanowić będą one w dalszym ciągu najwyżej 3-4 proc. całej produkcji. Aspekt wpływu na środowisko pozostanie ważny ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 15:30
StoryEditor
Przekroczenie bariery 3 000 sklepów, pomoc franczyzobiorcom dotkniętych powodzią i innowacje podczas targów. Rabat Detal podsumowuje 2024 rok
Rabat Detal (fot. mat. pras.)

Jeszcze w 2018 roku firma Rabat Detal liczyła 1 300 sklepów, działając głównie na terenie Śląska. Dzisiaj posiada już ponad 3 000 placówek i jest jedną z największych sieci franczyzowych w kraju. Marka w specjalnym komunikacie podsumowała ubiegłoroczne osiągnięcia, a także zapowiedziała plany na najbliższe dwanaście miesięcy.

Miniony rok w Rabat Detal stał pod znakiem osiągnięcia kolejnego kamienia milowego – w połowie marca sieć ogłosiła otwarcie swojego 3000 sklepu.

- Cieszę się, że mimo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 00:52