08.03.2017 / 14:30
StoryEditor

Trwa odmładzanie Małpki. Sieć convenience przechodzi remodeling

80 proc. klientów sklepów Małpka i Mexpress to ludzie poniżej pięćdziesiątki (fot. materiały prasowe)
40 placówek Małpka Express zmieni w tym roku szyld na Mexpress. Mimo wyraźnej zmiany wizualizacji „nowe” Małpki mają sporo wspólnego ze swoimi poprzedniczkami.

Małpka prowadzi dziś blisko 250 placówek, z czego 11 funkcjonuje pod nowym szyldem Mexpress. Firma zakłada, że wygasi szyld Małpka Express w ciągu 2-3 lat. – To ambitny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2024 / 10:30
StoryEditor
Produkciaki - Biedronka zapowiedziała nowy gang. Wiemy, jakie maskotki będą w zestawie i kiedy trafią do sklepów. Będzie nawet… papier toaletowy i appka
Biedronka rusza z nowym gangiem już 26 sierpnia 2024 roku (fragment strony z gazetki Biedronki)

Nowy gang w Biedronce pojawi się już 26 sierpnia 2024 roku. Tym razem sieć handlowa zarezerwowała sobie trzy nazwy: Gang Planeciaków, Gang Fantastyczniaków i Gang Produkciaków. W internecie krążą już karty, na których będzie można zbierać naklejki za dokonane zakupy, aby następnie odebrać maskotkę. Na co tym razem postawiła Biedronka?

W tym roku Biedronka chce, aby zakupy zamieniły się w przygodę, a maskotki będą odpowiadać produktom kupowanym w sklepach. Sieć handlowa będzie kontynuować pomysł, który pojawił...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.08.2024 / 19:05
StoryEditor
Właściciel sieci Makro notuje wzrost sprzedaży. Nie na wszystkich rynkach wygląda to jednak różowo
Warszawa, Al. Jerozolimskie

Włade firmy Metro AG - do której należy Makro Polska - poinformowały, że konsekwentna realizacja strategii sCore doprowadziła do dalszego pozytywnego rozwoju sprzedaży w III kw. roku finansowego 2023/24. Grupa zanotowała wzrost sprzedaży o 4,4 proc., zaś w walucie lokalnej o 3,4 proc.

Metro AG Rynek odnotowało największy wzrost (skorygowany według waluty i portfela) w obszarze dostaw i sprzedaży internetowej. Dostawy (Food Service Distribution, FSD) urosły o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. sierpień 2024 02:36