19.12.2016 / 11:51
StoryEditor

Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych

(materiały prasowe)
W październiku 2016 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 mkw. były o 2,6% wyższe niż rok wcześniej a o 2,9% niższe niż miesiąc wcześniej. Liczba transakcji zmniejszyła się w porównaniu do października 2015 o 6,7% i o 10% w porównaniu do września 2016.

Październik to jeden z tych miesięcy w roku, w których liczba transakcji i wartość sprzedaży zmniejsza się w sklepach małoformatowych do 300 mkw. w porównaniu do miesięcy wiosen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 13:26
StoryEditor
Mariaż Kanki z Lubellą. Wiemy, w jakich sklepach Maspex i Eurocash będą sprzedawać “owoce” współpracy
To m.in. w sklepach sieci Delikatesy Centrum są sprzedawane makarony Lubelli z przepisami wykorzystującymi produkty marki Kanka (fot. Shutterstock)

Kilka dni temu Grupa Eurocash podała, że jej marka własna Kanka połączyła siły z Lubellą, czyli z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek z Grupy Maspex. Zapytaliśmy więc Grupę Maspex m.in. o motywacje tej współpracy. Mamy odpowiedź.

Kanka to marka własna Grupy Eurocash, specjalizująca się w produktach mlecznych. Dzięki współpracy z Grupą Maspex na opakowaniach makaronów Lubella znalazły się przepisy, w któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 20:07
StoryEditor
Unilever sprzedaje dwie marki spożywcze. Ich nowy właściciel zobowiązał się, że niektóre wyroby będzie produkował w Polsce
Unilever sprzedaje dwie kolejne marki spożywcze - Unox oraz Zwan. Firma dostała wiążącą ofertę na ich zakup (fot. Shutterstock)

Koncern Unilever pozbywa się dwóch kolejnych kultowych marek ze swojego portfolio. Na sprzedaż idą brandy doskonale znane w Holandii i Belgii. Oba trafią w ręce jednego nabywcy - Grupy Zwaneneberg Food, która zobowiązała się, że część jej produkcji będzie powstawać w fabryce koncernu Unilever działającej w Poznaniu.

18 grudnia Unilever ogłosił, że otrzymał wiążącą ofertę od holenderskiej Zwanenberg Food Group na przejęcie przez nią marek Unox i Zwan. Każda z nich jest w portfolio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 21:48