14.01.2021 / 09:55
StoryEditor

Tesco zwiększa sprzedaż w Wielkiej Brytanii

Sieć Tesco podała wyniki za III kw. Sprzedaż w Wielkiej Brytanii utrzymała się ze wzrostem „like for like” na poziomie o 6,7 proc., przyspieszając o 8,1 proc. w okresie wokół świąt Bożego Narodzenia (operator definiuje go jako okres od 28 listopada do 9 stycznia 2021 r.). Sieć podkreśla w komunikacie, że udało się jej poprawić wskaźniki we wszystkich obszarach działalności.

W okresie 19 tygodni uwzględniających zarówno trzeci kwartał roku fiskalnego, jak i okres świąteczny, przychody ze sprzedaży Tesco w UK ukształtowały się na poziomie 18,2 mld fu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.03.2025 / 12:05
StoryEditor
InPost zamierza rosnąć szybciej niż rynek. Postawi ponad 14 tys. nowych automatów
Paczkomat InPost-u (fot. Materiał Partnera)

Grupa InPost planuje w przyszłym roku zwiększyć swoje przychody nawet o ponad 20 proc. Zainstaluje też ponad 14 tys. paczkomatów.

InPost opublikował właśnie wyniki za zeszły rok. Zanotował wzrost przychodów na poziomie 23,5 proc. do 10,9 mld zł, a zysk EBITDA urósł o 33,5 proc. do poziomu 3,6 mld zł. Rekor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 16:20
StoryEditor
Biedronka kontra Dino. Szykuje się starcie największych sieci handlowych na Podkarpaciu, dyskonter rusza z dużą inwestycją!
(fot. mat. prasowe; wiadomoscihandlowe.pl)

W 2025 r. Biedronka planuje otworzyć w Polsce 130-150 sklepów netto, uruchomi także nowe, już 18. centrum dystrybucyjne. Obiekt powstanie na Podkarpaciu, a wzmocnić ma ekspansję dystrybutora w regionie, gdzie jeden z największych konkurentów - czyli sieć supermarketów Dino - dopiero rozpoczyna budowanie swojej pozycji.

Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna budowę nowoczesnego centrum dystrybucyjnego na Podkarpaciu. Magazyn ruszy jeszcze w 2025 r. w okolicach w Sokołowa Małopolskiego i nie tylko ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 23:40