11.01.2018 / 09:50
StoryEditor

Tesco wreszcie na plusie w Polsce! Sieć odnotowała wzrost sprzedaży LfL

Hipermarket Tesco w Warszawie (materiały własne)
Tesco PLC ogłosiło wstępne wyniki sprzedaży LfL za ostatnie 19 tygodni, kończące się 6 stycznia 2018 r. – przedział obejmuje III kwartał oraz okres świąteczny. Firma chwali się przede wszystkim wysokimi wzrostami sprzedaży w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Po raz pierwszy od dłuższego czasu odnotowała też wzrost sprzedaży LfL w Polsce.

Grupa Tesco w okresie 19 tygodni od końca sierpnia 2017 r. do 6 stycznia 2018 r. odnotowała wzrost sprzedaży LfL w wysokości 0,6 proc. Największe wzrosty osiągnęła na rynku Wiel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 15:54
StoryEditor
Konsument pod lupą ekspertów - zapraszamy na cykl debat i prelekcji podczas Retail Trends 2025
Retail Trends 2024 - debaty, prelekcje, prezentacje, spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem naszych gości. W tym roku również proponujemy bardzo bogaty program kongresu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Ostatnie miesiące pokazały, że klient, który od zawsze był i jest w centrum uwagi sektora FMCG, potrafi nie raz zaskoczyć producentów FMCG oraz sieci handlowe. Podczas Retail Trends 2025 wraz z ekspertami wytypujemy kluczowe czynniki, które będą kształtowały zachowania i potrzeby konsumentów w najbliższym czasie.

Tak jak każdy klient jest inny, tak strategii, które mają być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumencie, też jest wiele. Dlatego też podczas  kongresu Retail...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 17:13
StoryEditor
MediaMarkt ostrzega przed oszustami oferującymi fałszywe rabaty. Jak działają przestępcy?
Cyberatak na firmę spożywczą (Shutterstock)

Sieć MediaMarkt alarmuje, że w ostatnich dniach zaobserwowano wzmożoną aktywność oszustów, którzy wykorzystując wizerunek firmy, próbują wyłudzać dane osobowe i pieniądze od internautów. Przestępcy tworzą fałszywe posty i reklamy w mediach społecznościowych, oferując markowy sprzęt elektroniczny w nierealnie niskich cenach.

"Oszuści podszywają się pod MediaMarkt i kuszą nierealnie niskimi cenami. Chcemy ostrzec przed fałszywymi promocjami w mediach społecznościowych i przypominamy o zasadach bez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:41