25.07.2018 / 17:26
StoryEditor

Tesco nazwało nową sieć dyskontów Jack‘s od imienia syna polskich imigrantów - Jacka Cohena

(By Spudgun67 [CC BY-SA 4.0])
Nowy format Tesco – sieć dyskontowa pod szyldem Jack‘s – ma ruszyć już jesienią. Trwa nabór pracowników. W brytyjskiej prasie pojawiły się doniesienia, że nazwa firmy ma upamiętnić jej założyciela Jacka Cohena, Żyda z pochodzącej z Łodzi rodziny Kohen.

To już pewne – Tesco przygotowuje się do uruchomienia nowej sieci dyskontowej Jack's. Znane są pierwsze lokalizacje, trwa nabór pracowników, a przedstawiciel spółki zależnej Tes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 14:53
StoryEditor
Sieć piekarni Asprod przechodzi metamorfozę. Z jaką liczba placówek szczecińska firma kończy rok i co planuje w przyszłości?
Firma Asprod zmienia wizerunek swoich placówek, w tym ich logo (fot. LinkedIn)

Mijający rok zapisze się w historii szczecińskiej firmy Asprod jako wyjątkowo intensywny. Sieć rozpoczęła rebranding. Zadebiutowała też na rynku z kolejnym konceptem handlowym.

Firma Asprod zamyka grudzień z liczbą 89 placówek na koncie. Są one zlokalizowane w trzech województwach: zachodniopomorskim, wielkopolskim i lubuskim. Sieć powiększyła się w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 16:04
StoryEditor
mBank rzuca wyzwanie Allegro. Rusza z marketplace’em
  Od lewej: Artur Kurasiński - przedsiębiorca, twórca i obserwator zjawisk związanych z technologią, Michał Pawlik - prezes Morele, Krzysztof Dąbrowski - wiceprezes zarządu ds. operacji i informatyki, Krzysztof Bratos - wiceprezes zarządu ds. bankowości detalicznej (fot. Wiadomoscihandlowe.pl)  

Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia 3,8 mln klientów mBanku będzie mogło robić zakupy w dobrze im znanej aplikacji bankowej. Właśnie startują mOkazje zakupy.

Ponad rok temu mBank i Morele.net nawiązały współpracę, by dostarczyć klientom obu firm nowoczesny marketplace. Skąd ten pomysł?

- Nasze strategiczne myślenie o rozwoju...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 23:53