21.08.2016 / 12:07
StoryEditor

Tesco coraz mocniej centralizuje zarządzanie biznesem w Europie Centralnej

Hipermarket sieci Tesco w Warszawie (materiały prasowe)
Brytyjska sieć Tesco kontynuuje działania związane z centralizacją zarządzania operacjami w Europie Środkowo-Wschodniej. Węgierski dziennik „Magyar Idok” poinformował, że już wkrótce może zostać zlikwidowana węgierska centrala Tesco w Budaörsön, z firmy odchodzą kolejni menadżerowie, a biznes jest systematycznie restrukturyzowany i odchudzany.

Jak informuje dziennik, węgierski oddział firmy ma coraz mniejszy wpływ na działalność zakupową firmy i relacje z dostawcami, a także na zaopatrzenie, marketing, łańcuch dostaw,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 17:28
StoryEditor
Specjał odbiera zadłużone sklepy SPAR franczyzobiorcom. Grupa: Próbujemy polubownych rozwiązań, ale jeśli to niemożliwe...
(fot. materiały prasowe)

SPAR Polska pod nowym właścicielem i nowym zarządem realizuje strategię budowania wysokiej jakości serwisu sklepów SPAR w Polsce. Operator deklaruje, że "odzyskuje wiarygodność, podnosi standardy towarowe i jakościowe" sieci SPAR. Spółka - jak twierdzi - przywraca w ten sposób "rentowność i zaufanie do globalnej marki".

Jak czytamy w komunikacie prasowym sieci SPAR, operator franczyzy odzyskuje swoje lokalizacje, zapewniając standardy SPAR w każdym punkcie partnerskim.

"Z każdym z Pa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 11:40
StoryEditor
Łukasz Turczyński, Bolt Polska: Dla naszej firmy kluczowa jest jakość współpracy z dużymi podmiotami
Łukasz Turczyński, Senior General Manager Delivery, Bolt Polska fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Logistyka ostatniej mili to kluczowe wyzwanie dla e-grocery. Problemem jest kontrola kosztów i zachowanie efektywności, a także niedobór pracowników – mówił Łukasz Turczyński, Senior General Manager Delivery, Bolt Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025.

Łukasz Turczyński, główny menedżer do spraw dostaw w Bolt Polska, był uczestnikiem debaty "Jak robić e-commerce? Szukanie rentowności i efektywności w biznesie e-grocer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 04:02