08.12.2020 / 11:34
StoryEditor

Stowarzyszenia prozwierzęce krytykują sieć E.Leclerc. Poszło o sprzedaż żywych karpi. Jest odpowiedź sieci

E.Leclerc (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Fundacja Alberta Schweitzera, Stowarzyszenie Otwarte Klatki, Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva! oraz Compassion Polska od kilku lat walczą o zakończenie sprzedaży żywych ryb w okresie przedświątecznym. Teraz uruchamiają kampanię informacyjną wymierzoną w postawę sieci E.Leclerc.

Jak podkreślają przedstawiciele grupy stowarzyszeń, dążą one do całkowitej likwidacji tradycji sprzedaży żywych karpi.

„Praktyka ta jest całkowicie sprzeczna z okresem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 14:56
StoryEditor
Kolejna podwyżka akcyzy od piwa już od nowego roku. Wzrasta różnica pomiędzy stawkami obowiązującymi w Polsce oraz w ościennych krajach UE
Od nowego roku znów rośnie akcyza na piwo (fot. Shutterstock)

Od 1 stycznia 2025 roku po raz kolejny zostanie podniesiona stawka akcyzy od piwa. Z obecnego poziomu ok. 125 zł/hl wzrośnie o 5 proc., do poziomu ok. 131 zł/hl. Już teraz piwo w Polsce jest droższe niż w Niemczech, Czechach i na Słowacji, i zbliża się do poziomów notowanych w znacznie bogatszych krajach Europy Zachodniej, takich jak Austria.

Ponowna podwyżka akcyzy od piwa w Polsce sprawi, że powiększy się różnica pomiędzy stawką akcyzy obowiązującą w Polsce, a stawkami w ościennych krajach UE. Już obecnie akcyza w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 12:01
StoryEditor
Żabka zaoferuje usługę... ubezpieczenia auta i roweru. Sieć będzie współpracować z CUK Ubezpieczenia [NASZ NEWS]
Żabka poszerza portfolio oferowanych usług (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)

Żabka rozszerza portfolio usług o produkty ubezpieczeniowe - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Firma umożliwi swoim klientom ubezpieczenie samochodu oraz niektórych innych środków transportu. To usługa, która została uruchomiona we współpracy z CUK Ubezpieczenia.

Żabka w odpowiedzi na pytania wysłane we wtorek przez wiadomoscihandlowe.pl potwierdza "wejście" w biznes ubezpieczeniowy. Na początek zaoferuje dwie kategorie produktów ube...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 08:26