22.04.2022 / 10:21
StoryEditor

Sprzedaż w sklepach mocno w górę. Polacy kupują na potęgę. GUS podał dane za marzec

Największymi beneficjentami pandemii spośród wszystkich formatów spożywczego handlu stacjonarnego okazały się dyskonty (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w marcu 2022 r. urosła o 9,6 proc. względem zeszłego roku. To wyraźnie niższe tempo wzrostu niż w styczniu czy lutym. Najmocniej urosła sprzedaż odzieży i tekstyliów.  Jeszcze większa, bo o 22 proc. była sprzedaż detaliczna w cenach bieżących.

Kategoria „tekstylia, odzież i obuwie” zwiększyła swoją sprzedaż w cenach stałych aż o 41,9 proc. w stosunku rocznym. Wyższą sprzedaż niż sprzedaż „ogółem” spośród prezentowanyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 08:50
StoryEditor
Makłowicz i Synowie ze sporą stratą po pierwszym roku. Popularny dziennikarz i podróżnik uspokaja
Mikołaj i Robert Makłowiczowie (fot. Andrzej Tomczak)
Rodzinna firma znanego dziennikarza kulinarnego i podróżnika Roberta Makłowicza po pierwszym roku działalności ma stratę rzędu kilku milionów złotych. Właściciele przekonują, że nie ma powodów do paniki.

O sprawie pisze portal money.pl. który informuje, że firma ruszyła ze sprzedażą 6 czerwca zeszłego roku. Po niecałych dwunastu miesiącach firma zanotowała 9,42 mln zł przychodu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 17:35
StoryEditor
Aldi z nowymi otwarciami w pierwszym półroczu. Jakie ma plany na kolejne sześć miesięcy?
Aldi (fot. Shutterstock)
Sieć dyskontów Aldi coraz mocniej rozpycha się na polskim rynku. Tylko w pierwszej połowie roku uruchomiła dziesięć sklepów, a kolejne półrocze również ma być pod tym względem pracowite. Czy jednak uda się zrealizować założony plan?

W pierwszym półroczu niemiecka sieć otworzyła sklepy w Lublinie, Józefowie, Świebodzinie, Nowej Soli, Białymstoku, Tychach, Żurominie, Prudniku, Katowicach i Warszawie.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 11:15